سریال انیمیشن «ترمیناتور» ساخته می‌شود/ نتفلیکس سفارش داد



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,سریال انیمیشن
ساخت یک سریال انیمیشنی از «ترمیناتور» به سفارش نتفلیکس در دستور کار قرار گرفت. 

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، به عنوان پروژه‌ای که هنوز در گام‌های اول است، جزییاتی درباره ساخت انیمیشنی بر مبنای «ترمنیاتور» ارایه نشده است.

 

آنچه تاکنون روش است این است که برای ساخت این سریال نتفلیکس با اسکای‌دنس همکاری می‌کند. این در حالی است که اسکای دنس تهیه کننده ۲ فیلم آخر «ترمیناتور» بود.

 

این سریال با همکاری «پروداکشن آی.جی» تهیه می‌شود که نتفلیکس از سال ۲۰۱۸ با آن قرارداد همکاری بست و سازنده «روح در صدف»، «آ: آغاز» و «بهشت شرق» بوده است.

 

به گفته جان دردریان معاون نتفلیکس در ژاپن و انیمه، «ترمیناتور» یکی از مشهورترین داستان‌های علمی-تخیلی است و این سریال قصد دارد به کشف این جهان به شیوه‌ای بپردازد که پیش از این هرگز انجام نشده است.

 

وی افزود این سریال انیمیشن یک تجربه فوق‌العاده جدید در فصل نبرد اسطوره‌ای بین ماشین‌ها و انسان‌ها خواهد بود.

 

متسون تاملین به عنوان مجری و تهیه کننده اجرایی این پروژه معرفی شده است. وی نویسنده فیلمنامه فیلم «بتمن» در کنار کارگردان آن مت ریوز بود.

 

فیلم‌های چندگانه «ترمیناتور» از فیلم‌های موفق در گیشه است و ۶ فیلم ساخته شده از آن بیش از ۲ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته است. جدیدترین فیلم از این مجموعه «ترمیناتور: سرنوشت تاریک» و «ترمیناتور: جنسیس» بود.

 

گرچه سریال نتفلیکس اولین سریال انیمیشن ساخته شده از این فیلم در تاریخ خواهد بود اما قبلاً از این فیلم برای تلویزیون اقتباس شده بود و درام اکشن «ترمیناتور: تاریخ سارا کانر» در ۲ فصل در شبکه فاکس روی آنتن رفت. در این سریال لنا هیدی در نقش سارا کانر بازی کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------