تونی سرویلو بازیگر یک فیلم جدید شد/ همکاری با کارگردان اسکاری



 تونی سرویلو,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
بازیگر ایتالیایی تونی سرویلو در درامی به کارگردانی گابریله سالواتورس بازی می‌کند. 

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، تونی سرویلو که بازیگر فیلم تحسین‌شده «زیبایی بزرگ» بود، در فیلم «بازگشت کازانووا» به کارگردانی گابریله سالواتورس کارگردان برنده اسکار، جلوی دوربین می‌رود.

 

این فیلم با اقتباس از رمان آرتور شنیتسلر نویسنده اتریشی با نام «بازگشت کازانووا به خانه» ساخته می‌شود. در این رمان آزادیخواه ونیزی با توجه به این واقعیت که بیش از ۶۰ سال سن دارد، با بازگشت به خانه با مشکلاتی روبه‌رو می‌شود. سالواتورس و اومبرتو کونتارلو نویسنده «زیبایی بزرگ» و سارا موستی دیگر همکاران گروه فیلمنامه هستند.

 

شنیتسلر در رمان‌هایش از روایت‌های موازی استفاده می‌کند؛ همان طور که در «داستان رویا» که دستمایه اصلی فیلم «چشم‌های باز بسته» کوبریک بود، این اتفاق افتاده است. سالواتورس نیز قصد دارد با استفاده از همین روش برداشت جدید خود را از افسانه کازانووا روایت کند.

 

این کارگردان ۷۰ ساله یکی از این روایت‌ها را با زندگی کازانووا پی می‌گیرد و در روایت دیگر زندگی یک کارگردان برجسته ایتالیایی را با بازی سرویلو دنبال می‌کند که هنگام فیلمبرداری فیلم «بازگشت کازانووا» با تغییراتی در زندگی‌اش روبه‌رو می‌شود.

 

سالواتورس گفت به این ترتیب دو داستان یکی در قرن هجدهم و دیگری در امروز تصویر می‌شوند. تصویرهای مربوط به گذشته رنگی و تصویرهای مربوط به امروز سیاه و سفید خواهند بود.

 

جدیدترین فیلم سالواتورس فیلم جاده‌ای «برای پرواز» در جشنواره فیلم ونیز ۲۰۱۹ اکران شد. وی در دوره قرنطنیه فیلم مستند «بهار بیرون بود» را ساخت که در جشنواره فیلم رم ۲۰۲۰ دیده شد. «کمدین‌ها» فیلم جدید وی است که با اقتباسی از قطعه نمایشی تروور گریفیث نمایشنامه‌نویس بریتانیایی ساخته شده است. وی جایزه اسکار را برای «مدیترانه» در کارنامه دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------