آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

بازیگر سریال «یاور»: اهل حاشیه نیستم



 سریال یاور,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
بازیگر سریال «یاور» که این شب‌ها از شبکه سه سیما پخش می‌شود، از شرایط حضور در سریال‌های شبکه نمایش خانگی گفت. 

به  گزارش صبا؛ بهادر زمانی بازیگر سریال «یاور» که شب های رمضان ۱۴۰۰ از شبکه سیه سیما روی آنتن تلویزیون می رود درباره حضورش در عرصه بازیگری به ویژه در دورانی که سریال‌های پلتفرمی خیلی زیاده شده اند، گفت: شرایط بازی در سریال‌های نمایش خانگی قدری متفاوت است و کارگردان‌ها و تهیه‌کننده‌ها در زمینه انتخاب بازیگر برای این آثار دستشان به اندازه کارهای سینمایی و تلویزیونی باز نیست و پلتفرم‌ها در این زمینه دخیل و تاثیرگذار هستند.

 

بازیگر سریال «یاور»: اهل حاشیه نیستم

 

وی ادامه داد: بازیگرانی که در فضای مجازی حضور پررنگ‌تری دارند و جریان‌ساز هستند یا ارتباط بیشتری با افراد تصمیم‌گیرنده در پلتفرم‌ها دارند، برای ایفای نقش در آثار شبکه نمایش خانگی انتخاب می‌شوند در نتیجه نقش درجه یک در ابتدا به این دست از بازیگران تعلق می‌گیرد مگر اینکه کارگردان یا تهیه‌کننده‌ای بر انتخاب بازیگری برای یک نقش خاص اصرار بوزرد.

 

زمانی بیان کرد: من هم نه اهل حاشیه هستم و نه علاقه‌ای دارم به اینکه از طریق رانت و رابطه وارد کاری شوم، از بین نقش‌هایی هم که پیشنهاد شده موردی را مطلوب ندیدم و چندان خودم را ملزم نمی‌دانم که حتما از کاری به کار دیگر بروم.

 

وی درباره دیگر فعالیت‌هایش اظهار کرد: نیمی از تلاشم در طول هر سال، معطوف به ساختن فیلم است مثلا یک فیلم سینمایی در سال گذشته به تهیه‌کنندگی محمدرضا نجاتیان ساختم با عنوان «برکه خاموش» که در آخرین مراحل دریافت پروانه نمایش است.

 

بازیگر نقش حضرت عباس در فیلم «رستاخیز» ادامه داد: قبل از آن هم یک مستند داستانی ساختم به نام «میرقاسم» به تهیه‌کنندگی هومن کبیری که درباره زندگی شهید میرقاسم میرحسینی بود. او از نزدیک‌ترین افراد به شهید حاج قاسم سیلمانی بود که در عملیات کربلای پنج شهید شد و زندگی خیلی پر تب و تابی داشته است. ما این فیلم را با پروداکشن خوبی ساختیم اما پس از اتمام کار، هومن کبیری پیگیر اکرانش نشد. احتمال دارد فیلم مستند داستانی «میرقاسم» را در قالب یک فیلم سینمایی اکران کنیم یا به صورت یک مینی سریال کوتاه در تلویزیون به نمایش در آید.

 

زمانی درباره اکران آنلاین گفت: فکر می‌کنم زمان زیادی لازم است تا دوباره سینما رونق بگیرد، از طرف دیگر اکران آنلاین هم قدری جا افتاده و با اقبال خوبی روبرو شده است. نمی‌خواهم پیش‌بینی منفی کنم اما بر اساس آسیب‌شناسی‌ها احتمال می‌رود که بحث آنلاین در تمام صنایع بحث جدی شود.

 

وی درباره اکران فیلم «برکه خاموش» اظهار کرد: تصمیم دارم «برکه خاموش» را برای جشنواره‌های خارجی بفرستم و پس از آن برای اکران آنلاین اقدام کنم. چون برخی از جشنواره‌های درجه یک دنیا شرایطی دارند که اگر فیلم جایی اکران یا پخش آنلاین شده باشد، آن را نمی‌پذیرند.

 

وی در پایان گفت: یک متن سینمایی دیگر در دست دارم که بخشی از سرمایه ساخت آن را هم فراهم کرده‌ام، اگر بقیه سرمایه مورد نیاز هم فراهم شود برای آغاز ساخت آن اقدام خواهم کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------