آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

کوئنتین تارانتینو به زودی با دنیای فیلمسازی خداحافظی می‌کند/ احتمال بازسازی «سگ‌های انباری»



کوئنتین تارانتینو ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
تارانتینو در گفت‌وگویی جدید تایید کرد که فیلم بعدی اش آخرین اثر سینمایی او خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندی‌وایر، کوئنتین تارانتینو در برنامه «پخش زنده با بیل ماهر» که درباره انتشار نسخه رمان «روز و روزگاری در هالیوود» بود، از برنامه هایش برای بازنشستگی گفت. او هنوز هم معتقد است بعد از ساخت فیلم بعدی اش که دهمین اثرش خواهد بود، دیگر فیلمی تولید نخواهد کرد.

 

وقتی بیل ماهر از او بپرسید که چرا در دوران اوجش قصد دارد کارگردانی فیلم را کنار بگذارد، تارانتینو گفت: دلیل تصمیمش برای خروج از فیلمسازی همین است. او می‌گوید: من تاریخ فیلم و سینما را می‌دانم و معتقدم کارگردان ها از دوره اوجشان به بعد فیلم‌های بهتری نمی‌سازند. من ۳۰ سال فیلم‌ ساخته و هرچه داشتم، ارائه داده ام.

 

تارانتینو در ادامه صحبت هایش از دان سیگل تهیه کننده و کارگردان آمریکایی یاد کرد که ساخت فیلم‌هایی مثل «هری کثیف»، «حمله جسد دزدها» و «فرار از آلکاتراز» را در کارنامه دارد. تارانتینو درباره این کارگردان می‌گوید: اگر او در سال ۱۹۷۹ و پس از فیلم «فرار از الکاتراز» به فیلمسازی پایان می‌داد، کارنامه اش درخشان می‌ماند؛ اما دو فیلم دیگر ساخت که چندان موفق نبودند.

 

اگرچه تارانتینو اعلام نکرده آخرین فیلم او چه اثری خواهد بود، اما تایید کرد که امکان بازسازی فیلم سینمایی «سگ‌های انباری» محصول سال ۱۹۹۲ را به عنوان آخرین فیلمش بررسی می‌کند؛ البته او تاکید کرد تصمیم قطعی در این باره نگرفته است.

 

بیل ماهر در این گفت‌وگو فیلم سینمایی «روز و روزگاری در هالیوود» با بازی برد پیت و لئوناردو دی کاپریو را موفق‌ترین اثر تارانتینو دانست. این فیلم در ۱۰ شاخه از جوایز آکادمی اسکار نامزد دریافت جایزه شد و جایزه بهترین فیلم گلدن گلوب را هم دریافت کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------