هانیه توسلی مقابل کدام دوربین رفت؟



 هانیه توسلی,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
فیلم داستانی «چهره به چهره» با بازی هانیه توسلی کلید خورد. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلمبرداری فیلم «چهره به چهره» به کارگردانی بابک بهرام‌بیگی و تهیه‌کنندگی مهدی کوهیان آغاز شد.

 

این فیلم که دومین تجربه بهرام‌بیگی است این روزها در شهر کاشان در حال فیلمبرداری است. پیش‌بینی می‌شود فیلمبرداری این پروژه تا ۴۰ روز ادامه داشته باشد.

 

هانیه توسلی، رضا بهبودی، خیام وقار، مهتاب ثروتی، شایسته سجادی، حسام رضائیان و با حضور شبنم مقدمی بازیگران «چهره به چهره» هستند.

 

در خلاصه داستان فیلم آمده است: سرنوشت آدمها مثل خیابانهای شهر گاه در چهار راهی به هم می رسند و از هم عبور می کنند، گاهی موازی هم پیش میروند. گاهی هم سرنوشت مثل کوچه بن‌بستی است.

 

بابک بهرام‌بیگی پیش از این فیلم «یک روز طولانی» را کارگردانی کرده است. مهدی کوهیان نیز پیش از این تهیه چند فیلم مستقل ازجمله مستند سینمایی «قاضی و مرگ» به کارگردانی حسن خادمی و فیلم سینمایی «پرو» به کارگردانی بهزاد نعلبندی را برعهده داشته است. 

 

عوامل فیلم عبارتند از کارگردان: بابک بهرام بیگی، نویسندگان: بابک بهرام بیگی، خسرو منصف‌شکری، مدیر فیلمبرداری: رضا تیموری، صدابردار: عرفان رضایی ، مدیر برنامه‌ریزی و انتخاب بازیگر: فهیمه امن‌زاده، طراح گریم: سودابه خسروی، طراح لباس: شیده محمودزاده،  مشاور فیلمنامه: کتایون شهابی، موسیقی: مسعود سخاوت‌دوست ، طراح صدا: مهرشاد ملکوتی، طراح صحنه: امیر هیوند، دستیار کارگردان: محمد حسین‌نژاد، مدیر تولید: خیام وقار، مشاور رسانه‌ای: نغمه دانش آشتیانی، تهیه کننده: مهدی کوهیان.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------