آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

زنان برنده بزرگ جشنواره سن سباستین شدند



سینماگران زن ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
سینماگران زن، جوایز اصلی شصت و نهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم سن سباستین در کشور اسپانیا را به خود اختصاص دادند.

به گزارش ایسنا به نقل از ورایتی، مراسم اختتامیه شصت و نهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم سن سباستین به عنوان مهمترین جشنواره کشورهای اسپانیایی زبان برگزار شد و در نهایت فیلم «ماه آبی» نخستین تجربه کارگردانی بلند «آلینا گریگور» از کشور رومانی موفق به کسب جایزه صدف طلایی بهترین فیلم جشنواره شد.

 

این فیلم که روایتگر داستان زنی است که در تلاش برای رهایی از همسر سو استفاده گر خود در روستاست، برنده غیرمنتطره امسال جشنواره سن سباستین بود در حالی که بسیای از آثار سینماگران مولف نیز در بخش رقابتی حضور داشتند.

 

این دومین سال پیاپی است که جایزه بهترین فیلم جشنواره سن سباستین به یک کارگردان اول می رسد. 

 

در سایر بخش ها، جایزه ویژه هیات داوران به فیلم «ایرویگ» ساخته «لوسیل هادزیهالیلویچ» و صدف نقره ای بهترین کارگردانی جشنواره هم به «همچون در بهشت» به کارگردانی «تی لیندبرگ»، دو سینماگر زن دیگر اعطاء شد. 

 

«جسیکا چستین» بازیگر سرشناس هالیوودی برای بازی در فیلم «چشمان تامی فای» به همراه «فلوریا هافمن» برای فیلم «همچون در بهشت» موفق به کسب جایزه صدف نقره ای بهترین بازیگر نقش اصلی جشنواره به صورت مشترک شدند و صدف نقره ای بهترین بازیگر مکمل هم به تیم بازیگران فیلم «چه کسی ما را متوقف می کند» رسید. 

 

«مامان کوچک» به کارگردانی «سلین سیاما» جایزه بهترین فیلم از نگاه مخاطبان جشنواره سن سباستین را دریافت کرد و «لنا لسنکی» هم برای فیلم «ناخواسته» جایزه کارگردانان جدید را به خود اختصاص داد. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------