توضیحات تهیه‌کننده «اپیدمی» درباره ابتلاء سیامک اطلسی به کرونا



سیامک اطلسی ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
سیامک اطلسی قبل از مرگ، در سریال «اپیدمی» به ایفای نقش پرداخت؛ نقشی که متاسفانه به واقعیت پیوست. او در این مجموعه هم از دنیا می رود. 

بازی در سریال «اپیدمی» که مجموعه ای با موضوع کرونا و در حال تولید است، آخرین حضور سیامک اطلسی در قاب تلویزیون محسوب می‌شود. اطلسی در این سریال نقش رئیس بیمارستان را بازی می کرد و عنوان کرده بود با رعایت کردن اصول بهداشتی بعضی روزها سر کارش حاضر می شود تا ان شاءالله کار به پایان برسد.

 

تصویری از این هنرمند در سریال «اپیدمی» به دستمان رسیده است که حاکی از درگذشت کاراکتری است که اطلسی فقید ایفاگر آن بوده است.

 

سعید کمانی ـ تهیه کننده سریال«اپیدمی» ـ در گفت و گویی با ایسنا ضمن ابراز تاسف از درگذشت سیامک اطلسی درباره‌ی حضور این هنرمند و ایفای نقش او در این سریال گفت: ایشان متاسفانه دو دُز واکسن را زده بودند اما به کرونا مبتلا شدند. ما به واسطه شرایط سنی و توانایی جسمی که داشتند نقششان را کوتاه تر کردیم.

 

او با اشاره به اینکه عوامل «اپیدمی» موظف به زدن واکسن شدند و تقریبا همه واکسن را زده بودند، یادآور شد: تلاش ما این بود که فضایی فراهم کنیم که اتفاقی برای کسی نیفتد. 

 

کمانی درباره ی کاراکتر مرحوم اطلسی نیز اظهار کرد: ایشان در این سریال نقش دکتر نوروزی رئیس بیمارستان را ایفا کردند و کاراکترشان به گونه ای است که از دنیا می‌رود. حتی در سریال برایشان مراسم برگزار می‌شود و بازی ایشان حدود ۱۰ روز پیش به پایان می‌رسد. ایشان در این سریال صاحب بیمارستانی هستند که به نیروهای جهادی برای راه انداختن بیمارستان های صحرایی کمک می‌کنند و در کوران کرونا در کنار مردم می ایستند. نقششان می‌توانست پررنگ تر هم باشد اما کمی به دلیل شرایط سنی و بیماری که داشتند، امکان پذیر نبود.

 

این تهیه کننده یادآور شد: روزهای آخر که ایشان در صحنه بودند، ناراحتی قلبی داشتند و حالشان رو به راه نبود. ما ایشان را در همان بیمارستان عدل که صحنه کارمان بود، پیش متخصص بردیم که گفتند بهتر است دکتر فوق تخصص هم ایشان را ویزیت کند. خانواده ایشان مراحل ویزیت با فوق تخصص را در بیمارستان دیگری دنبال کردند اما یکی ـ دو روز بعد در تماسی اعلام کردند که آقای اطلسی به کرونا مبتلا شده اند. 

 

به گزارش ایسنا، سیامک اطلسی، هنرمند پیشکسوت سینما، تلویزیون و دوبله صبح یکشنبه، چهارم مهر ماه بر اثر ابتلاء به کرونا درگذشت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------