احمد مهران‌فر در فیلمی تولید مشترک با افغانستان



 احمد مهران‌فر ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
احمد مهران‌فر به‌عنوان اولین بازیگر فیلم سینمایی «پاکول» به کارگردانی نوید اسماعیلی انتخاب شد. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی پروژه؛ احمد مهران‌فر اولین بازیگری است که به فیلم سینمایی «پاکول» به کارگردانی نوید اسماعیلی و تهیه‌کنندگی غلامرضا آزادی پیوسته است و این اثر در حال حاضر در مرحله انتخاب بازیگران قرار دارد.

مهران‌فر به عنوان نقش اصلی «پاکول» قرار است با شخصیت متفاوتی به ایفای نقش بپردازد و در روزهای آینده چهره‌های مطرح دیگری به این پروژه اضافه خواهند شد.

«پاکول» دومین فیلم سینمایی اسماعیلی است که به صورت مشترک با کشور افغانستان ساخته می‌شود و قرار است برای حضور در چهلمین جشنواره فیلم فجر و همچنین فستیوال‌های جهانی آماده شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: امیر تمام دیدگاهش نسبت به چرخه زندگی روزمره‌اش تغییر کرده، اما روزی از تلاقی دو سرنوشت، طبیعت به او نشان می‌دهد که می‌تواند بیشتر از آنچه که فکر می‌کند خودش را ثابت کند.

اسامی کامل عوامل «پاکول» عبارتند از: تهیه‌کننده: غلامرضا آزادی، کارگردان: نوید اسماعیلی، نویسندگان: وحید اسماعیلی، امیر  یوشی، مجری طرح و جانشین تهیه‌کننده: سعیده حمیدی، مدیرتولید: حامی جهانی، جانشین تولید: امین شفا، مدیر فیلمبرداری: شهرام نجاریان، تدوین: منوچهر صانعی، طراح صحنه: مهرداد رنجی، طراح گریم: جنان صدفی، مدیر صدابرداری: فرزان معاونیان، طراحی و ترکیب صدا: بهروز معاونیان، مشاور پروژه : امیر صیدآبادی، مدیر برنامه‌ریزی: گلچهره دانش، دستیار اول کارگردان: ایمان غیرتمند، منشی صحنه: داریوش اسقایی، عکاس: اردلان آزرمی، مدیر تدارکات : علیرضا مظفری

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------