«سرجوخه» به آنتن بازگشت/ رقابت بازیگران جوان در سریال امنیتی



سرجوخه ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
سریال «سرجوخه» که پیش از این تیزرهای آن پخش از ۲۷ مهرماه را نوید می‌داد و سپس به دلایلی به تعویق افتاد، قرار است از دوشنبه سوم آبان به آنتن بازگردد.

به گزارش مهر، سریال «سرجوخه» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری از سال گذشته وارد پروسه تولید شده است.

 

نویسندگی این سریال را سیدحسین امیرجهانی بر عهده دارد که پیش از این در توضیحاتی درباره این سریال به مهر گفته بود دو شخصیت اصلی سریال از دو قشر جامعه یکی از اراذل و دیگری از میان اینفلوئنسرها هستند.

سرجوخه ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

این سریال قرار بود از هفته گذشته سه شنبه ۲۷ مهرماه از شبکه سه سیما پخش شود که در آستانه پخش، به تعویق افتاد و بدون دلایلی مشخص روابط عمومی سریال از پخش آن در زمانی دیگر خبر داد.

 

در این چند روز تعلیق یک باره این سریال از پخش، گمانه زنی‌های مختلفی را درباره ممیزی‌های سریال به وجود آورد و حتی سامان صفاری یکی از بازیگران سریال نیز با گذاشتن پستی اینستاگرامی به این شائبه‌ها قوت بخشید.

سرجوخه ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

تا اینکه شب گذشته تیزر دوباره‌ای از این سریال در شبکه سه روی آنتن رفت و زمان پخش مجدد آن را از سوم آبان اعلام کرد.

 

«سرجوخه» یک سریال امنیتی اجتماعی است که در بخش بازیگری بیشتر از چهره‌های کمتر دیده شده و یا استعدادهای تازه بهره گرفته شده است و از جمله بازیگران نقش‌های مهم آن می‌توان به حمیدرضا محمدی در نقش «غلامرضا» و آرش آصفی در نقش یک افسر ضد جاسوسی اشاره کرد.

سرجوخه ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

درام جاسوسی اجتماعی «سرجوخه» با دو گروه به صورت همزمان در داخل و خارج کشور فیلمبرداری می‌شد و پس از «سارق روح»، «ترور خاموش» و «خانه امن» چهارمین همکاری مشترک صفری و معظمی تهیه کننده و کارگردان سریال است.

 

این سریال یک درام امنیتی_ اجتماعی از تولیدات مرکز سیمافیلم است که به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------