جزئیات جدید از تیراندازی فیلم پرحاشیه الک بالدین مشخص شد



قتل هالینا هاچینز ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
جزئیات جدید از پرونده قتل هالینا هاچینز، فیلمبردار فیلم الک بالدوین از شلیک یک گلوله دیگر خبر می‌دهد. 

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، سه نفر از خدمه فیلم «زنگار» که در کنار دیوید هالز، دستیار کارگردان این فیلم پرحاشیه کار کرده بودند، جزئیاتی در مورد پرونده قتل هالینا هاچینز، فیلمبردار به قتل رسیده این فیلم ارائه کرده‌اند که نشان می‌دهد، هالز پیش از این در سال ۲۰۱۹ در پروژه‌ای که کار می‌کرد، شرایط ناامنی را با رفتار‌های خود ایجاد کرده است.

 

یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم در مصاحبه‌ای با ورایتی تأیید کرده است: می‌توانم تأیید کنم که هالز در سال ۲۰۱۹ پس از اینکه یکی از اعضای خدمه در اثر شلیک غیر منتظره اسلحه دچار جراحت جزئی شد، از صحنه فیلمبرداری «مسیر آزادی» اخراج شد. هالز بلافاصله پس از شیک اسلحه از مجموعه خارج شد و تا زمانی که هالز از صحنه خارج نشده بود، فیلمبرداری ادامه پیدا نکرد.

 

خدمه‌ای که قصد داشتند نامی از آن‌ها برده نشود؛ نظرات خود را در روز دوشنبه به سی‌ان‌ان ارائه کردند و جزئیات حادثه را شرح دادند که در آن یک اسلحه پر، مدل دهه ۱۸۰۰ در حین تولید فیلم «مسیر آزادی» به طور غیر منتظره‌ای شلیک کرد و یکی از اپراتور‌های بوم به خاطر صدای این اسلحه، از ناحیه گوش آسیب دید و نیاز به مراقبت‌های پزشکی داشت.

 

سه نفری که این جزئیات را در اختیار پلیس قرار داده‌اند، اعلام کردند که در زمان حادثه یک اسلحه‌دار سر صحنه حضور نداشت. در عوض، یک بازیگر بی‌تجربه مسئول کار با اسلحه شد. با این حال، استودیو Rocket Soul، یکی از شرکت‌های سازنده «مسیر آزادی»، این موضوع را تکذیب کرد و اظهار داشت که یک اسلحه‌دار حرفه‌ای در تمام زمان‌هایی که اسلحه سر صحنه بود، حضور داشت.

 

یکی از خدمه گفت که دیگران چندین بار پرسیده‌اند که آیا تفنگ برای استفاده در صحنه خالی شده است یا خیر؟ و نفر دوم گفت که اعلام شده بود این اسلحه قبل از حادثه به طور کامل خالی شده است.

 

دو نفر از خدمه اعتراف کردند که برخی از تفنگ‌ها در محل فیلمبرداری مهمات داشتند. هر سه اظهار داشتند که تیم تولید برای ایمنی بازیگران و دست‌اندرکاران هیچ جلسه‌ای برگزار نمی‌کردند که این یک شکست از پروتکل برای این صنعت به حساب می‌آید.

 

یکی از خدمه به سی‌ان‌ان گفته است: هالز فردی بود که به اندازه کافی سابقه بدی داشت. با این حال، او آنجا بود و خدمه را در موقعیت‌ها خطرناک قرار می‌داد. سخت است فکر کنیم که هالینا می‌توانست به همین راحتی یکی از خدمه ما باقی بماند.

 

گفتنی است، روز پنجشنبه، هالینا هاچینز، فیلمبردار فیلم «زنگار» در نیومکزیکو کشته شد، زمانی که الک بالدوین، بازیگر و تهیه‌کننده اصلی این فیلم، اسلحه‌ای را که توسط هالز به او داده شده بود و گفته بود خالی است، در حین تمرین شلیک کرد. تولید فیلم «زنگار» از آن زمان به دلیل ادامه تحقیقات در حال انجام برای تعیین جزئیات منجر به این حادثه، متوقف شد و استشهادنامه‌ای توسط اعضای تیم فیلمبرداری نوشته شده است مبنی بر اینکه بالدوین مقصر و قاتل نیست.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------