رامبد جوان زرشک طلایی گرفت



 رامبد جوان,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
رامبد جوان به دلیل تبلیغات رژیم غذایی، زرشک زرین یک نظرسنجی مردمی را از یک برنامه رادیویی دریافت کرد. 

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه «ترین‌ها» با اجرای شاهین جمشیدی هر هفته با هدف معرفی برترین‌های ایران در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی پخش می شود. این برنامه روز جمعه (۱۲ آذر) با یک موضوع فرهنگی همراه مخاطبان شد و «عجیب ترین تعارف های ایرانی ها» را از نگاه مخاطبان معرفی کرد.

 

«زرشک زرین» با اجرای شهرو احمدوند از بخش های دیگر برنامه «ترین ها» است که متناسب با موضوع برنامه چند ساعت قبل از برنامه یک نظرسنجی برای شنوندگان در صفحه مجاری برنامه گذاشته و در انتهای برنامه نتیجه اعلام می‌شود.

 

روز جمعه این بخش با موضوع صحبت های نسنجیده سلبریتی ها راهی آنتن شد و از مخاطبان پرسیده شد که شما زرشک زرین را به کدام گزینه می دهید؟؛ مریم امیرجلالی به علت توهین به مخاطبان در فضای مجازی، نفیسه روشن به علت توهین به مخاطبان در فضای مجازی یا رامبد جوان به خاطر صحبت های نسنجیده اش در تبلیغات اخیر.   

 

طبق نظرسنجی انجام شده مخاطبان با اهدای «زرشک زرین» به رامبد جوان دلخوری خود را از رفتار و گفتار وی در تبلیغات اخیر نشان دادند. برنامه ترین ها روزهای جمعه ساعت ۱۶ به تهیه کنندگی نازنین حاج سیف الله، اجرای شاهین جمشیدی و نویسندگی فرزانه عرفانی تبار راهی آنتن صبا می شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------