مختار به شایعه بداخلاقی اش خندید!



 اخبار فرهنگی - مختار به شایعه بداخلاقی اش خندید!

 برگزاری مراسم بزرگداشت فریبرز عرب نیا با حاشیه هایی همراه بود که از جمله آن می توان به خنده این بازیگر در واکنش به اظهارات برخی هنرمندان درباره شایعه بد خلقی اش اشاره کرد.

اخبار,اخبار فرهنگی,مراسم بزرگداشت فریبرز عرب نیا

 

به گزارش ایرنا، مراسم بزرگداشت عرب نیا ایفا گرنقش مختار در سریال مختارنامه با یکساعت تاخیر در ساعت 18 و 10 دقیقه سه شنبه شب در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.

**مجری این مراسم رضا درستکار بود وی در این مراسم از هنرمندان خواست تا درباره عرب نیا اظهار نظر کنند.

**بهروز خوشرزم از تهیه کنندگان تلویزیون در این مراسم گفت: سه ماه است که در سریال رنگ شب با عرب نیا همکاری دارم و همکاری خوبی باهم داشتیم.

وی یادآور شد: او مرد سخت گیر است و به هیچ وجه جز اجرای آنچه را که در ذهنش می گذرد نمی خواهد.


**سعید پیردوست نیز یکی از بازیگران کهنه کار درباره عرب نیا گفت: من همیشه گفته ام که بازی عرب نیا را ترجیح می دهم و آنچه را که به عنوان بازیگر و ضد قهرمان شناختم در قامت عرب نیا دیدم.

**بهزاد خداویسی که در فیلم سینمایی ضیافت با عرب نیا همبازی بوده نیز گفت: از سال 70 با عرب نیا آشنا بودم و در فیلم طنز من زمین را دوست دارم با یکدیگر همبازی شدیم.

وی یادآور شد: این دوستی در ضیافت مسعود کیمیایی ادامه یافت. یادم می آید روزها و شب های سختی را در سر صحنه این فیلم می گذراندیم. در شبی در تهران برف آمده بود و ما باید سکانس های مربوط به فرودگاه را بازی می کردیم. این درشرایطی بود که فوکوس دوربین علیرضا زرین دست به دلیل سرما کار نمی کرد اما در همین شرایط با انگیزه کار کردیم.

خداویسی تاکید کرد: عرب نیا در کارش جدی است اما این به معنای بد اخلاقی نیست.

**امین زندگانی بازیگر نقش مسلم بن عقیل در سریال مختارنامه نیز گفت: حضور در چند سکانس در کنار عرب نیا تجربه ای دست نیافتنی بود.

وی ادامه داد: متاسفانه ما جدیت را با بد اخلاقی اشتباه می گیریم. هستند بازیگران بد اخلاقی که یک ماه هم نمی توانند در پروژه هایی همچون مختارنامه دوام بیاورند چه برسد به شش یا هفت سال.

این بازیگر سینما توضیح داد: متاسفانه این بازیگران به همت نشریات قلم به مزد از نگاه خودشان فرهنگ بازیگری را تعریف می کنند.

زندگانی در ادامه گفت: جوری از عرب نیا صحبت کرده اند که گویی این گونه تداعی می شود که اگر بد بازی کنید شما را تحویل عرب نیا می دهیم!.

**معصومه آقاجانی از بازیگران تلویزیونی نیز گفت هنوز هم یکی مثل عرب نیا هست که کارش را با جدیت و عشق انجام دهد. او یک نقش را چنان کالبد شکافی می کند که برگرفته از نگاه دقیق او به اجتماع است.

**حسن اسدی از تصویربرداران سینما نیز گفت: تا به حال با هیچ کارگردانی به قدرت عرب نیا کار نکردم و در کنار او چیزهای زیادی یاد گرفتم.

**آرش مجیدی از بازیگران سینما و تلویزیون نیز درباره عرب نیا گفت: من موفق نشدم سریال مختارنامه را ببینم اما چند تیزر از این کار را در جشنواره جام جم دیدم و همان لحظه گفتم هیچ شخصی به غیر از عرب نیا نمی توانست این نقش را بازی کند.

وی ادامه داد: خدا را شاکرم که در کار با عرب نیا شاگردی کردم.

این بازیگر درباره شایعاتی که درباره بداخلاقی عرب نیا مطرح می شود توضیح داد: قبل از اینکه با عرب نیا همکاری کنم به من گفتند مراقب باش عرب نیا به اصطلاح به پرو پایت نپیچد. در سر یک صحنه برداشت ها زیاد شد و من منتظر بودم که عصبانیت عرب نیا را ببینم اما هیچوقت لحن او عوض نشد.

**افشین زارعی از همبازی های عرب نیا در نمایش بهرام چوبین گفت: زمانی که گودرزی کارگردان این نمایش اعلام کرد که قرار است همبازی عرب نیا شوم ترسیدم اما در همان جلسه اول تمرین گارد بچه ها در مقابل عرب نیا باز شد.

**داود میرباقری نیز درباره بازی عرب نیا در سریال مختار نامه گفت که وی در نزدیک به 500 سکانس در این سریال بازی داشته است.

**اظهار نظرها درباره بد اخلاقی عرب نیا با خنده وی همراه شد.

**در این مراسم سکانس هایی نیز از فیلم شکلات داغ پخش شد. عرب نیا در این اثر سینمایی نقش یک دستفروش ارمنی را بازی می کرد و با گریمی متفاوت در این اثر ظاهر شده بود.

**پخش فیلم کوتاه به رنگ او با محوریت فریبرز عرب نیا از دیگر بخش های این مراسم بود.

**در این مراسم همچنین موسیقی فیلم پدرخوانده از سوی دو هنرمند جوان و تک نوازی پیانو از سوی یکی از بانوان هنرمند انجام شد.

**در انتهای این مراسم هنرمندان حاضر به اصطلاح عکس فوتبالی گرفتند.

عرب نیا با فرزندش جانیار در این مراسم حضور یافته بود. جانیار در این مراسم حاضران را به یاد مرحوم عسل بدیعی مادرش انداخت و این بازیگر مرحوم در حاشیه مراسم تشویق شد.

** داود میرباقری، آرش مجیدی، امین زندگانی، الیکا عبدالرزاقی، حامد میرباقری، کامران تفتی، فرامرز روشنایی، سعید پیردوست، بهزاد خداویسی، محسن افشانی، بهروز خوش رزم از هنرمندان حاضر در این مراسم بودند.

اخبار فرهنگی - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------