آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت

«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی که با فیلم «کلاس» در سال ۲۰۰۸ برنده نخل طلای کن شد، در سن ۶۳ سالگی درگذشت. به گزارش ایسنا،‌…

كلاهبردار مسابقه «مختارنامه» دستگیر شد!



 

 كلاهبردار مسابقه «مختارنامه» دستگیر شد!

 

مدیر موسسه آفاق فیلم با اشاره به تلاش نیروی انتظامی و اداره آگاهی تهران گفت: با تلاش نیروی انتظامی و پیگیری و کنترل نامحسوس روز گذشته کلاهبردار مسابقه سریال «مختارنامه» دستگیر شد.

«امیرحسین شریفی» تهیه کننده سینما و مدیر موسسه آفاق فیلم گفت: کلاهبرداری که به نام موسسه «آفاق» به مردم تلفن می زد و می گفت شما برای انتخاب بهترین بازیگر «مختارنامه» برنده جایزه هستید با پیگیری های شبانه روزی و تلاش های بی وقفه نیروی انتظامی و آگاهی تهران با نام «ش. ح» دستگیر شد.

وی در ادامه افزود: این فرد دفتری زیرزمینی تاسیس و چند کارمند استخدام کرده بود و از طریق پیامک و یا تلفن از افراد می خواست یکی از بازیگران مختار را انتخاب کنند و در مسابقه شرکت نمایند با انتخاب نام هریک از بازیگران، آنها را برنده خطاب کرده و برای ارایه جایزه مبلغ ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان درخواست می کرد که یا ازطریق ارایه شماره حساب و یا با ارایه شماره صندوق پست پول ها را دریافت می نمود. این فرد روزانه مبلغ یک تا یک و نیم میلیون تومان از این راه کسب درآمد داشت که با پیگیری ها و کنترل نامحسوس پلیس آگاهی و نیروی انتظامی و تلاش های سروان موحدی و رسولی، روز گذشته دستگیر شد.

شریفی در ادامه افزود: این کلاهبردار بیش از ۱۰۰ شماره ایرانسل داشته است که هر سه یا دو ماه یک بار تغییر می داد. هیچ آدرسی به افراد ارایه نمی کرد. مخاطبین و علاقمندان به سینما نام موسسه «آفاق» را می دیدند و از طریق ۱۱۸ با ما تماس می گرفتند و جایزه را از ما مطالبه می کردند که من به دادگاه انقلاب منطقه سه میدان ونک شعبه ۸ شکایت کردم و قاضی شعبه همکاری های لازم را مبذول داشت و این فرد دستگیر شد.

وی در خاتمه افزود: تمام کسانی که به این فرد پول بابت دریافت جایزه ارایه دادند می توانند به اداره آگاهی شعبه ۱۴ مراجعه کرده و از نامبرده شکایت نمایند.

بنابر این گزارش، پیش از این خبر کلاهبرداری این فرد از طریق خبرگزاری فارس اعلام شد و یکی از برنامه های رادیویی نیز مردم را از این کلاهبرداری مطلع نمود..... / خبرگزارى فارس 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------