عذرخواهی یک بازیگر برای اشتباه خود در جوایز اسکار



اخبار,اخبار فرهنگی,جوایز اسکار

 

اخبار فرهنگی - عذرخواهی یک بازیگر برای اشتباه خود در جوایز اسکار

 جان تراولتا برای اشتباه در تلفظ نام ادینا منزل بازیگر برنده جایزه تونی در مراسم هشتاد و ششمین دوره جوایز اسکار عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرآنلاین، دوشنبه صبح در جوایز اسکار، جان تراولتا روی صحنه آمد تا ادینا منزل (Idina Menzel) خواننده ترانه «رهایش کن» از فیلم انیمیشن «یخ‌زده» را معرفی کند، اما نام او را به اشتباه ادل دازیم (Adele Dazeem) گفت!

حدود 43 میلیون نفر در آمریکا و میلیون‌ها نفر دیگر در سراسر جهان شاهد این صحنه بودند و از آن پس تاکنون تراولتا در شبکه‌های اجتماعی به شدت مورد تمسخر بوده است، بخصوص که او در تمرینات پیش از برگزاری جوایز اسکار شرکت کرده بود.

منزل که بیشتر به عنوان بازیگر تئاتر در برادوی شهرت دارد و خواننده و ترانه‌سرا هم هست، ظاهرا از این اشتباه ناراحت نشد و تاکنون نیز واکنشی نشان نداده است. ترانه «رهایش کن» در نهایت جایزه اسکار بهترین ترانه را برد.

تراولتا در بیانیه‌ای که سه‌شنبه منتشر شد، گفت: «همه روز خودم را کتک زدم. بعد به خودم گفتم... ادینا منزل چه خواهد گفت؟ او حتما می‌گوید "رهایش کن، رهایش کن!" ادینا بسیار بااستعداد است و خیلی خوشحالم که «یخ‌زده» دو جایزه اسکار به خانه برد!»

تراولتا 60 ساله برای فیلم‌های «تب شنبه‌شب»‌ و «داستان عامه‌پسند» نامزد اسکار بوده است. «کری»، «گریس»، «Blow Out»، «تیر شکسته»، «پدیده»، «تغییر چهره»، «خط قرمز باریک» و «شمشیر‌ماهی» از دیگر فیلم‌های اوست.

منزل 42 ساله برای بازی در نمایش «Wicked» برنده جایزه تونی شد که از آن به عنوان اسکار در دنیای تئاتر یاد می‌شود. او به زودی در برادوی در نمایش موزیکال «If/Then» روی صحنه می‌رود. منزل در فیلم «یخ‌زده» بجای شخصیت السا ملکه برفی نیز صحبت کرده است.
اخبار فرهنگی - خبرآنلاین
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------