سامان گوران از «خنده‌بازار» رفت؛ فردوسی پور دیگر بدل ندارد؟!



 

 

سامان گوران از «خنده‌بازار» رفت؛ فردوسی پور دیگر بدل ندارد؟!

 

 

تهیه كننده مجموعه ی «خنده بازار» درباره ی سامان گوران ـ بدل عادل فردوسی پور ـ كه از تیم «خنده بازار» جدا شده است، گفت: فعلا با او مذاكره نمی كنیم مگر این كه خود او برگردد.

فرید شب خیز درباره ی وضعیت تولید و پخش آیتم «۹۰» در برنامه «خنده بازار»، خاطرنشان كرد: این آیتم، حذف نشده است؛ به حدی استعداد وجود دارد كه اصلا مشكلی پیش نمی آید و چند نفر هم تست داده اند.

تهیه كننده «خنده بازار» با اعلام این كه سری جدید این برنامه از بعد از محرم و صفر به پخش می رسد، گفت: این سری، ادامه ی همان ۵۰ قسمتی است كه ما باید می ساختیم. كل برنامه در یك برآورد ۵۰ قسمتی بوده كه ۳۵ قسمت پخش شد و ۱۵ قسمت جدید را به مناسبت عید غدیر و قربان می سازیم.

وی ادامه داد: قرار شده پخش به صورت هفتگی باشد. تایم برنامه حدود ۴۰ دقیقه و احتمالا در ساعتی بین ۹ یا ۱۰ شب است. فعلا این سری ۱۵ قسمت است تا بعد از آن درباره ی بقیه قسمت ها تصمیم بگیریم.

شب خیز، درباره آیتم های جدیدی كه به «خنده بازار» اضافه می شوند، گفت: برای ادامه برنامه، قسمت های ورزشی درباره ی ورزش های مختلف داریم. مشاعره، كلاس درس، خیمه شب بازی، ۶۰ جانور خطرناك از بخش های دیگری هستند كه به برنامه اضافه می شوند..../ ايسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------