توقیف کامیون حامل 24 هزار لیتر سوخت قاچاق در اصفهان



اخبار,اخبار اقتصادی

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان از توقيف يک دستگاه کاميون تانکر دار حامل 24 هراز ليتر سوخت قاچاق و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا خدادوست اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق فراورده‌های سوختی و به منظور افزایش امنیت جامعه مأموران کلانتری محمدآباد فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر تخلیه سوخت قاچاق در یکی از محله‌های این شهر بلافاصله جهت بررسی موضوع وارد عمل شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان افزود: مأموران پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی قضایی خودروی کامیون مورد نظر را که در حال تخلیه سوخت قاچاق به وسیله پمپ برقی به داخل تانکرهای مستقر در محل، بودند توقیف و راننده آن را دستگیر کردند.

 

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو مقدار 24 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد، ادامه داد: در این راستا پرونده تشکیل و متهم دستگیر شده جهت اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

 

خدادوست در پایان تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه جابجایی مشکوک سوخت، موارد را بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به مأموران پلیس اطلاع‌رسانی کنند.

 


تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------