آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جاماندگان سهام عدالت حتما بخوانند/ اگر شرایط دریافت سهام عدالت را دارید، این کار را انجام دهید؟

سرپرست سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه با واگذاری سهام عدالت جاماندگان، قطار سهام عدالت به ایستگاه پایانی می‌رسد، گفت: اگر…

سازمان هواپیمایی: حریم هوایی ایران برای پروازهای عبوری امن است



اخبار,اخبار اقتصادی

رییس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد : فضای ایران برای کلیه پروازهای عبوری امن بوده و پروازها به طور عادی درحال انجام است.

علی عابدزاده روز جمعه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید براین که تمامی پروازهای عبوری از آسمان ایران درحال انجام است افزود: حریم هوایی ایران هم در حوزه خلیج فارس و هم در داخل کشور امن است و همه شرکت‌های خارجی به پروازهای خود در حوزه هوایی ایران ادامه می‌دهند.

 

رئیس سازمان هواپیمایی کشور اظهارداشت: پروازهای عبوری از حریم ایران کاهش نیافته است و به طور عادی در جریان است.

 

به گفته وی، در دو سال گذشته و در پی افزایش ناامنی‌ها در منطقه و ایمن بودن حریم هوایی ایران؛ پروازهای عبوری از آسمان ایران به بیش از یک هزار پرواز در روز رسید و عبور از آسمان ایران به دلیل کوتاه شدن مسیرهای پروازی و امنیت بالا برای شرکت‌های هواپیمایی خارجی جذابیت دارد.

 

عابدزاده ادامه داد: هیچ شرکت هواپیمایی خارجی تا این لحظه در خصوص تغییر مسیرهای خود و ممانعت از پرواز در آسمان ایران اطلاعیه‌ای به سازمان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نداده‌اند.

 

وی افزود: مجوز عبور ایرلاین‌ها و شرکت‌های خارجی از حریم هوایی ایران را سازمان هواپیمایی بعد از درخواست ایرلاین‌ها بررسی و صادر می‌کند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------