افزایش وام مسکن منتفی شد



اخبار,اخبار اقتصادی,وزیر راه
وزیر راه از مخالفت شورای پول و اعتبار با افزایش وام خرید مسکن خبر داد. چندی پیش مدیرعامل بانک مسکن از بررسی پیشنهاد افزایش وام مسکن در این شورا خبر داده بود.

به گزارش تسنیم، محمد اسلامی در حاشیه معارفه مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به این که با احتساب 20 هزار ثبت نام طرح ملی مسکن در بافت فرسوده تا کنون 260 هزار ثبت نام در این طرح انجام شده است، اظهار کرد: مرحله دوم ثبت نام طرح ملی مسکن تا پایان سال انجام خواهد شد.

 

وی با بیان این که هم اکنون در فاز پالایش ثبت نام کنندگان هستیم، ادامه داد: در برخی شهرها فرم «ج» 60 درصد ثبت نام کنندگان قرمز بوده است،  با وجود این همه تاکید و خواهش باز هم بسیاری از این افراد در طرح ملی مسکن ثبت نام کرده اند.

 

وی بیان این که بوی بد پایتخت مربوط به محیط زیست است و ارتباطی به وزارت راه و شهرسازی ندارد درباره افزایش سقف وام خرید مسکن تصریح کرد: شورای پول و اعتبار با افزایش وام مخالف است و تلاش ما این است که تقاضی مردم برای خرید مسکن کاهش پیدا نکند.

 

چندی پیش مدیرعامل بانک مسکن از بررسی پیشنهاد افزایش وام خرید مسکن از محل اوراق حق تقدم توسط شورای پول و اعتبار خبر داه بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------