فروشگاه‌های پوشاک فعال در اصفهان پُلمب می‌شوند



اخبار,اخبار اقتصادی,فروشگاه‌های پوشاک فعال در اصفهان
رییس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک دوخته شهرستان اصفهان با اشاره به ابلاغ دستورالعمل تعطیلی تمامی واحدهای پوشاک اصفهان تا ۱۵ فروردین سالجاری گفت: واحدهای صنفی پوشاک درصورت ادامه فعالیت پلمپ می‌شوند.

ابراهیم خطابخش روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: براساس دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا اصفهان همه واحدهای صنفی به جز صنف موادغذایی باید تا ۱۵ فروردین ماه تعطیل باشند و صنف پوشاک نیز از این ابلاغ مستثنی نیست.

 

 وی با اشاره به بازرسی‌های مستمر و مشترک اماکن و اتاق اصناف به همراه بازرسان اتحادیه پوشاک در سطح شهر ادامه داد:  ۹۹ درصد واحدهای صنفی پوشاک اصفهان این دستورالعمل را رعایت کرده‌اند درحالی که این صنف با مشکلات زیادی مواجه است.

 

رییس اتحادیه پوشاک شهرستان اصفهان اظهارداشت: پوشاک فصلی است و اگر یک ماه از زمان اصلی فروش آن بگذرد واحدهای صنفی مربوطه متضرر شده و از لحاظ مالی آسیب می‌بینند.

 

وی با بیان اینکه اگر  تا ۲ ماه زودتر ویروس کرونا به اصفهان می‌رسید به صنف پوشاک آسیب کمتری وارد می‌شد بیان کرد: واحدهای صنفی پوشاک اجناس شب عید خود را خریداری کرده بودند و دیگر نمی‌توانند برگشت دهند و باید پس از بحران کرونا مغازه داران پوشاک خود را زیر قیمت به فروش برسانند تا بتوانند بخشی از زیان خود را جبران کنند.

 

خطابخش صنف پوشاک را آسیب‌پذیرترین صنف در شب عید دانست و عنوان کرد: اجاره مغازه، مالیات، پرداخت قبوض انرژی، بیمه و چک‌های در آستانه برگشت خوردن از جمله مشکلات این صنف و نیز سایر اصناف در شرایط بحرانی امسال شب عید است.

 

وی با اشاره به ارسال نامه از سوی اتحادیه به اتاق اصناف استان اصفهان تصریح کرد: امیدواریم در شرایطی که واحدهای صنفی پوشاک دستورالعمل تعطیلی را رعایت می‌کنند در آینده و با کمک ارگان‌های مختلف از جمله اداره مالیات و دارایی و بیمه و اتاق اصناف حدود ۸۰ درصد از مشکلات و زیان‌های آن‌ها مرتفع شود.

 

رییس اتحادیه پوشاک شهرستان اصفهان از تلاش شبانه روزی اتاق اصناف و اتحادیه‌ها قدردانی کرد و ادامه داد: درصورت رعایت موارد اعلامی و بهداشتی به زودی از این شرایط گذر خواهیم کرد و این بحران همراهی و همکاری همه اصناف و مردم را می‌طلبد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------