متقاضیان کارت شناسایی برق اقدام کنند



اخبار,اخبار اقتصادی
مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکین توانیر گفت: افرادی که متقاضی دریافت کارت شناسایی برق که روی آن شناسه ۱۳ رقمی برق مشترکان درج شده هستند، می توانند از طریق شرکت توزیع برق مربوطه اقدام کنند.

هادی مدقق در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه کارت شناسایی برق تا کنون برای مشترکانی که نیاز بوده صادر شده است، اظهار کرد: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته از سوی شرکت های توزیع برق این کار انجام شده و در مناطقی که ضریب نفوذ اینترنت کمتر بوده یا افراد به گوشی های هوشمند و استفاده از اپلیکیشن ها  دسترسی ندارند این کارتها صادر شده است.

 

وی افزود: علاوه بر این موارد خاصی نیز شناسایی شدند و کارت شناسایی برق در اختیار مشترکان قرار گرفته و برای این موضوع نیز اقدامات و ارزیابی های متفاوتی انجام شده است.

 

مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکین توانیر با بیان اینکه اگر خود مردم نیز متقاضی دریافت این کارت هستند می توانند نسبت به دریافت آن اقدام کنند، اظهار کرد: مشترکان می توانند با این کارت ها را از شرکت توزیع برق مربوطه دریافت کنند.

 

مدقق با اشاره به روش‌های مختلف پرداخت قبض برق ادامه داد: یکی از برنامه‌ها معرفی روش‌های مختلفی بود که مشترکان می‌توانند پس از حذف قبوض کاغذی برق وجه قبض خود را پرداخت کنند و روش‌هایی برای افرادی که گوشی هوشمند دارند پیش‌بینی شده بود.

 

وی با تاکید بر این‌که صاحبان این گوشی‌های تلفن همراه می‌توانند از طریق وب‌سایت، آپ‌های مختلف و روش‌های دیگر قبض خود را پرداخت کنند، تصریح کرد: افرادی که گوشی هوشمند ندارند، می‌توانند از طریق USSD قبض خود را پرداخت کنند، اما افرادی که هیچ نوع گوشی در اختیارشان نیست، باید شناسه قبض خود را که پیش از این در قبوض کاغذی درج می‌شد، داشته باشند. برای این‌که این افراد نیز بتوانند از طریق تلفن ثابت و خودپرداخت پرداخت کنند، قرار شد که بر حسب نیاز به این مشترکان کارت شناسایی برق داده شود.

 

مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکین توانیر ادامه داد: در واقع هدف این است که مشترکان شناسه قبض خود را مانند یک کارت در اختیار داشته باشند و بتوانند به راحتی قبض خود را پرداخت کنند که این طرح اکنون به صورت سراسری در کشور اجرا شده است و بابت آن نیز هیچ هزینه‌ای از مشترکان دریافت نمی‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------