پرواز فوق العاده روز جمعه رم-تهران لغو شد/ اطلاعیه سفارت ایران در مادرید درباره بازگشت هموطنان



اخبار,اخبار اقتصادی,لغو پرواز فوق العاده روز جمعه رم-تهران
سفارت ایران در رم اعلام کرد: پرواز فوق العاده روز جمعه رم-تهران به دلیل عدم تمکین برخی از مسافران به پروتکل های بهداشتی لغو شد.

به گزارش ایرنا، سفارت جمهوری اسلامی ایران در رم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع مسافران محترم خصوصا دانشجویان متقاضی پرواز فوق العاده روز جمعه (۲۹ فروردین ۱۳۹۹ ) ایران ایر می رساند، متاسفانه بدلیل رفتارهای نامناسب عده ای‌از مسافران بازگشتی به کشور در پرواز روز چهارشنبه (۲۷ فروردین) و عدم تکمین مشارالیهم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مقررات قرنطینه‌ای، مسوولان بهداشتی کشور برای حفظ سلامت مسافران، خانواده‌های ایشان و شهروندان ایرانی تصمیم به لغو پرواز روز جمعه گرفتند.

 

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به مشکلات عدیده پیش آمده برای دانشجویان عزیز مقیم ایتالیا و با هدف رفع مشکلات پیش آمده که قبل از هر چیز نیازمند مساعدت و هماهنگی کامل دانشجویان و مسافران پرواز مذکور می‌باشد، سفارت جمهوری اسلامی ایران تمام مساعی خویش را برای حل این مشکل و رفع موانع به کار بسته و در حال پیگیری موضوع می‌باشد.

 

سفارت ایران در رم اضافه کرد: امید می‌رود، دانشجویان عزیز ضمن امعان نظر جدی در خصوص مشکلات پیش آمده ناشی از اعزام گروه قبلی، نهایت همکاری در اجرای پروتکل های بهداشتی کشورمان را به کار بندند.

 

این سفارت خاطرنشان کرد هرگونه تصمیم جدید در این ارتباط را همچون گذشته اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

 

اطلاعیه سفارت ایران در مادرید درباره هموطنانی که خواستار بازگشت به کشور هستند

سفارت جمهوری اسلامی ایران در مادرید درباره بازگشت هموطنان و دانشجویانی که مایل به بازگشت به کشور هستند، اطلاعیه ای به شرح زیر صادر کرد.

 

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع هموطنان عزیز مقیم اسپانیا می رساند، متعاقب اعلام فراخوان این سفارت برای پیگیری موضوع برقراری پرواز اضطراری جهت بازگشت شما عزیزان به ایران در تاریخ شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ و تهیه فهرستی از متقاضیان از طریق دریافت فرم های تکمیل شده ثبت نام، مراتب در کوتاه ترین زمان ممکن (روز دوشنبه ۱۸ فروردین نخستین روز کاری هفته) به وزارت امور خارجه، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین سازمان هواپیمایی کشوری منعکس شده و مرتباً به صورت مکاتبه ای و تلفنی از مراجع یاد شده مورد پیگیری جدی قرار گرفته و همچنان ادامه دارد.

 

در این اطلاعیه آمده است: بر ‌اساس آخرین اقدامات و پیگیری های به عمل آمده، موضوع در حال حاضر در ستاد ملی مبارزه با کرونا مطرح شده و با توجه به مقررات و پروتکل های بهداشتی تعیین شده در کشور، در مرحله تصمیم گیری و تصویب از سوی این ستاد قرار دارد.

 

این سفارتخانه می افزاید: بدیهی است پس از اعلام نظر نهایی مقامات بهداشتی کشور، با هماهنگی سازمان هواپیمایی کشوری، تمهیدات ضروری برای بازگشت هموطنان گرامی به وطن فراهم و اطلاع رسانی لازم صورت خواهد پذیرفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------