آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

افزایش ۴ برابری قیمت گوشت،۳ برابری قیمت برنج ، ۳/۵ برابری ماهی و ۳ برابری تخم‌مرغ در دو سال

با وجود رشد شدید قیمت‌ها، در سال جاری با شنیدن خبر سیاست‌های انبساطی این احتمال وجود دارد که تورمی بیش از آنچه در سال‌های…

قیمت سوسیس و کالباس در مرز 200هزار تومان



اخبار,اخبار اقتصادی,قیمت سوسیس و کالباس
افزایش 30درصدی قیمت فرآورده‌های گوشتی و پروتئینی آماده یا نیمه‌آماده مثل کالباس و سوسیس، قیمت هرکیلوگرم از این محصولات را در سوپرمارکت‌ها تا نزدیکی‌200هزار تومان بالا برده است.

به گزارش همشهری، در سوپرمارکت‌های سطح شهر، قیمت بسته‌های 250 تا 300گرمی سوسیس یا کالباس در بعضی از برندهای مطرح به 50 تا 60هزار تومان رسیده و سایر برندها نیز قیمت محصولات خود را 30درصد افزایش داده‌اند. درحال حاضر یک بسته 400گرمی کوکتل از برند میکائیلیان 62هزار تومان قیمت خورده و روی بسته‌های 250گرمی کالباس پپرونی از برند202 قیمت 58هزار تومان درج شده است.

 

معروف‌ترین برندهای تولید‌کننده فرآورده‌های گوشتی در کشور که سهم عمده‌ای از بازار را در اختیار دارند، میکائیلیان، سولیکو، کاله، 202، کامپوره، بوفالو، هایزم و پاک هستند. قیمت کالباس و سوسیس در بازار بسته به برند و همچنین درصد گوشت، مرغ یا بوقلمون به‌کار رفته در آن متغیر است اما با مقایسه قیمت‌ها به‌نظر می‌رسد برندهای 202، میکائیلیان و کاله بالاتر و قیمت‌ها در برند هایزم مناسب‌تر است.

 

افزایش قیمت سوسیس و کالباس قطعا بر بازار فست‌فود نیز تأثیرگذار خواهد بود و به‌زودی شاهد تغییر در قیمت این خوراکی‌ها نیز خواهیم بود.

 

اخبار,اخبار اقتصادی,قیمت سوسیس و کالباس

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------