آخرین اخبار اقتصادی

عبدالناصر همتی،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی: برای رشد اقتصادی ⁩۴ درصد و تورم ۴۲ درصد از همدیگر تشکر می‌کنند

رییس‌کل اسبق بانک مرکزی عنوان کرد: سال ۹۹ در اوج فشار حداکثری و کرونا و با درآمد نفتی ۷.۵ میلیارد دلار، رشد اقتصادی ۴.۲ درصد…

حداقل حقوق بازنشستگان ۵ میلیون تومان شد



حداقل حقوق بازنشستگان،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی
سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس گفت: اعضای کمیسیون تلفیق در جلسه امروز حداقل حقوق بازنشستگان برای سال آینده را ۵ میلیون تومان تصویب کردند.

رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401 در گفت‌وگو با تسنیم، در تشریح مصوبات جلسه ظهر امروز این کمیسیون، اظهار کرد: با مصوبه اعضای کمیسیون حداقل حقوق دریافتی بازنشستگان 5 میلیون تومان تعیین شد. همچنین با مصوبه اعضا حقوق همه در سال آینده حداقل 10 درصد افزایش خواهد یافت.

 

وی افزود: همچنین هرگونه افزایش هزینه‌های پرسنلی با استفاده از اختیرات مجامع عمومی شرکت‌ها و موسسات در مغایرت با لایحه بودجه سال 1401 هم غیرقانونی و هم پیگرد قانونی دارد.

 

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه بیان کرد: حداکثر حقوق‌ها نیز در سال آینده 7 برابر حداقل حوقق مصوب شد که با مصوبه امروز کمیسیون حداقل حقوق‌ها در سال آینده 5 میلیون و ششصد هزار تومان تعیین شد.

 

زارع گفت: در جلسه امروز درباره مالیات بر حقوق‌ها نیز بررسی شد که به دلیل پیشنهادات به نتیجه نرسیدم؛ لازم به ذکر است که دولت در لایحه بودجه سال آینده حقوق‌ها تا 5 میلیون تومان را از مالیات معاف کرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------