پرفروش ترین باتری های ایرانی کدام است؟



چکیده : برای هر خودرو با توجه به میزان برقی که مصرف می‌کند باید از یک باتری به آمپراژ مشخص استفاده کرد. شرکت‌های زیادی در کشور ما وجود دارند که انواع باتری ایرانی را تولید کرده و در بازار به فروش می‌رسانند.

 

برای هر خودرو با توجه به میزان برقی که مصرف می‌کند باید از یک باتری به آمپراژ مشخص استفاده کرد. شرکت‌های زیادی در کشور ما وجود دارند که انواع باتری ایرانی را تولید کرده و در بازار به فروش می‌رسانند. باتری‌ها از آمپراژ ۵۰ تا ۲۰۰ ولت تولید می‌شوند و با توجه به برندهای مختلف از کیفیت‌های گوناگونی برخوردار هستند. از آنجایی که طول عمر و کیفیت باتری‌ها با یکدیگر متفاوت است برخی از برندها به عنوان برندهای پرفروش در کشور شناخته می‌شوند. برای شناخت باتری‌های پرفروش ایرانی با ما همراه باشید. برای خرید انواع باتری میتوانید با شماره 02162964 تماس بگیرید.

 

باتری های ایرانی

 

برخی از برندهای پروفروش باتری ایرانی

صباباتری

یکی از بهترین شرکت کنندگان تولید کننده باتری در کشور ما صبا باتری است. این شرکت با بیشتر از ۵۰ سال سابقه در تولید انواع باتری برندهای محبوبی را وارد بازار کرده است. شرکت صبا باتری باتری‌های خودرو را با ولتاژ‌های مختلف ۳۵ تا ۲۰۰ آمپر برای خودروهای سبک و سنگین تولید می‌کند. از برندهای محبوب این شرکت می‌توان به برند واریان، آرمو، کاسپین، اسپیدر و غیره اشاره کرد.

 

هر کدام از این برندها ویژگی‌های مختلفی دارند و به طور کلی کیفیت تمام محصولاتی که توسط شرکت صباتی تولید می‌شوند بسیار بالا است. یکی از مزیت‌های مهم تولیدات این شرکت قیمت مقرون به صرفه آنها است که با قیمت مناسبی در بازار عرضه می‌شوند. گروه بازی‌سازی صبا باتری از بهترین تجهیزات و فناوری به روز برای تولید باتری‌های خود استفاده می‌کند. تمامی باتری‌های این مجموعه با استفاده از مواد اولیه مرغوب و استاندارد تولید می‌شوند. باتری‌های صبا باطری قابلیت حمل و نصب بسیار آسانی دارند و در ابعاد مشخصی تولید می‌شوند تا بتوان آنها را به راحتی در خودرو نصب کرد‌. در صورتی که شما نیاز به یک باتری با کیفیت داشته باشید می‌توانید یکی از برندهای صبا باتری را برای خودتان انتخاب کنید.

 

خرید باتری های صباباتری با گارانتی معتبر: 02162964

 

وایا باتری

یکی دیگر از مجموعه‌های تولید کننده باتری در کشور وایا باتری است که محصولات خود را با کیفیت بالا وارد بازار می‌کند. باتری‌های این شرکت به عنوان باتری‌های پرفروش در کشور ما شناخته می‌شوند و ظرفیت آنها بین ۵۰ تا ۲۰۰ آمپر است. از برندهای این شرکت می‌توان به برند دوان، ریبال، شادن و غیره اشاره کرد. محصولات این شرکت شامل دو نوع باتری می‌شوند که هر کدام ویژگی‌های خاصی دارند. با توجه به اینکه یک خودرو از چه میزان برقی استفاده می‌کند باید از ولتاژ‌های مختلف استفاده کرد؛ برای مثال خودروهایی که میزان برق مصرفی آنها کم است می‌توانند از باتری‌های ۵۰ یا ۵۵ آمپر استفاده کنند. هرچه میزان مصرف برق یک خودرو بیشتر شود باید از باتری به ولتاژ بالا استفاده کرد.

 

خرید باتری های وایا باتری با گارانتی معتبر: 02162964

 

آذرباتری

علاوه بر برندهای بالا شرکت آذرباتری با سابقه طولانی مدت خود به عنوان یکی از شرکت‌های مطرح در کشور در زمینه تولید انواع باتری برای خودرو شناخته می‌شود. تولیدات این شرکت نیز به عنوان پرفروش‌ترین باتری‌های ایرانی شناخته می‌شوند. از آنجایی که تولیدات این شرکت با استفاده از مواد اولیه مرغوب و استانداردهای لازم انجام می‌شود شما به راحتی می‌توانید محصولات این شرکت را در مدت زیادی استفاده کنید. باتری‌های پر فروش در ابعاد استاندارد و کیفیت بالا تولید می‌شوند. باتری‌های آذر باتری نیز این ویژگی‌ها را داشته و با خرید آنها می‌توانید از خدمات پس از فروش و گارانتی محصول نیز برخوردار شوید. در هنگام خرید باتری ماشین حتماً به برند محصول توجه داشته باشید.

 

خرید باتری های آذرباتری با گارانتی معتبر: 02162964

 

برنا باتری

باتری‌های پرفروش ایرانی تنوع زیادی دارند زیرا همه آنها با کیفیت بالا تولید می‌شوند. یکی دیگر از محصولات پرفروش کشور ما محصولات شرکت برنا باتری هستند. این شرکت که به عنوان یکی از شرکت‌های قدیمی در زمینه تولید انواع باتری در ایران فعالیت می‌کند امروزه محصولات موفق و قابل قبول زیادی را به بازار عرضه کرده است. این شرکت برای خودروهای داخلی و خارجی استفاده می‌شود. یکی از مزیت‌های مهم تولید محصولات برنا استفاده از تکنولوژی و دستگاه ساخت اروپا برای تولید این محصولات است. محصولات پرفروش ایرانی علاوه بر کشور خودمان به کشورهای مختلف دیگر صادر شده و برای خودروهای مختلف مناسب هستند. شما برای خرید برنو باتری می‌توانید به سایت مجموعه باتری ایراندوست مراجعه کرده و خریدتان را با سرعت بسیار بالایی انجام دهید.

 

خرید باتری های برناباتری با گارانتی معتبر: 02162964

 

سپاهان باتری

محصولاتی که توسط شرکت سپاهان باتری تولید می‌شوند نیز به عنوان محصولات پرفروش ایرانی هستند. اگر شما وارد یک فروشگاه باتری خودرو شوید می‌توانید انواع محصولات تولید شده توسط شرکت سپاهان باتری را مشاهده کنید. این شرکت محصولات خود را با کیفیت و با استفاده از مواد اولیه مرغوب تولید می‌کند. در صورتی که شما یکی از محصولات این شرکت را خریداری کنید می‌توانید از ضمانت و گارانتی محصول برخوردار شوید.

 

تمامی محصولات شرکت سپاهان باتری دارای ابعاد استاندارد و جابجایی آسان هستند. نصب این محصولات نیز به راحتی انجام می‌شود به همین دلیل از بازار فروش بالایی برخوردار شده‌اند‌. اگر می‌خواهید یک محصول با کیفیت و مناسب را برای خودتان خریداری کنید محصولات سپاهان باتری گزینه مناسبی هستند. حالا این سوال پیش می‌آید که شما خریدتان را باید از کدام مجموعه و با چه شرایطی انجام دهید؟

 

خرید باتری های سپاهان باتری با گارانتی معتبر: 02162964

 

انواع باتری ماشین

 

خرید باتری ماشین از یک مجموعه معتبر

برای خرید باتری ماشین باید به نکات مختلفی توجه کنید. یکی از این نکات انتخاب یک مجموعه معتبر برای خرید است. برای مثال اگر شما بخواهید باطری پراید را تهیه کنید باید با توجه به ولتاژ مناسب برای پراید این محصول را با برندهای با کیفیتی تهیه نمایید. اگر شما یک مجموعه معتبر را برای خرید خود انتخاب کنید می‌توانید از کیفیت بالای محصول و قیمت مناسب آن برخوردار شوید.

 

در کشور ما مجموعه‌های زیادی هستند که به عنوان فروشنده انواع باتری خودرو فعالیت می‌کنند. مجموعه باتری ایراندوست به عنوان یکی از نمایندگی‌های مطرح در کشور انواع باتری ایرانی را به فروش می‌رساند. شما می‌توانید پرفروش‌ترین محصولات ایرانی را از طریق سایت این مجموعه سفارش داده و به صورت اینترنتی دریافت کنید. مجموعه باتری ایراندوست تمام محصولات خود را با گارانتی و بدون وجود واسطه در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

 

اگر می‌خواهید نیازتان را با صرفه‌جویی در وقت و هزینه خود و به راحتی انجام دهید حتما سری به سایت مجموعه باتری ایراندوست بزنید. تنوع محصولات پرفروش ایرانی که در این سایت وجود دارد بسیار بالا است و با این شرایط شما می‌توانید یک خرید مطلوب را با توجه به نیازی که دارید انجام دهید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024