مقایسه شرکت های طراحی سایت در اصفهان و تهران



با توجه به اینکه فرآیند تولید توسعه و پشتیبانی یک وب سایت نیاز به حضور طراح سایت در محل ندارد در این مطلب قصد داریم مقایسه ای بین شرکتهای طراحی سایت اصفهان و تهران انجام دهیم تا کارفرمایان ملاک درست تری در انتخاب این شرکت‌ها داشته باشد.

 

مقایسه شرکت های طراحی سایت در اصفهان و تهران,شرکت های طراحی سایت در اصفهان و تهران

مقایسه شرکت های طراحی سایت در اصفهان و تهران

 

سئو سایت

مقوله سئو و بهینه سازی وب سایت یکی از اهداف مهم طراحی یک وب سایت می باشد قبل از آن که هر شرکت طراحی سایت را انتخاب کنید به جایگاه سایت خودشان در گوگل توجه کنید همچنین می توانید به سئویی که برای مشتریان خود انجام داده‌اند در طول زمان نگاه کنید برای این کار ابزارهای مهمی از جمله ahref وجود دارند. در این زمینه شرکت‌هایی که در پایتخت ایران واقع شده اند کار اصولی تری انجام میدهند . این موضوع به داشتن برنامه مدون برای بهینه سازی وب سایت مرتبط می باشد .

 

شرکت های طراحی سایت تهرانی عملکرد بهتری در باب تولید محتوا و لینک سازی دارند و منشأ این صحبت  آن است که شرکت های طراحی سایت تهرانی اصولاً مولد هستند و طراحان سایت زیادی در سراسر ایران از علوم و دانش آنها بهره می برند البته این به آن معنا نیست که طراحان سایت در اصفهان تبریز یا دیگر نقاط ایران توانایی در سئو و بهینه سازی سایت (search engine optimization) ندارند بلکه به آن معناست که چه شرکت های تهرانی عملکرد بهتری داشته اند .

 

طراحی سایت از نظر زیبایی

به نظر من ذوق و سلیقه ای که در بین طراحان تبریزی و ارومیه وجود دارد در بین دیگر طراحان نیست ذوق و سلیقه به کار رفته در انواع نمونه کارهای این شرکت ها نشان می دهد که سایت هایی که در تبریز تولید می شود از نظر زیبایی قابل مقایسه با دیگر نقاط ایران نیست . اصولا ذوق و سلیقه به کار رفته در نمونه کار های این طراحان مثال زدنی است .

 

آشنایی با شرکت های طراحی سایت در اصفهان و تهران,سئو سایت

سئو و بهینه سازی سایت

 

طراحی سایت از نظر برنامه نویسی

بهترین برنامه نویسان ایران در استان خراسان رضوی و مشهد قرار دارند به معنای واقعی کلمه بهترین و تاثیرگذارترین سایت ها از نظر برنامه نویسی متعلق به فریلنسرهای مشهدی می باشد البته قیمت آن ها کمی نسبت به دیگر نقاط ایران بالاتر است است ولی کیفیت کار و پشتیبانی آنها به طرز قابل توجهی با کیفیت و مناسب است . بعد از آن می‌توان به طراحان سایت در تهران و اصفهان اشاره کرد .

 

قیمت طراحی سایت

بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران از نظر قیمت، شرکتهای طراحی سایت اصفهان هستند علت این موضوع هم بسیار ساده و روشن می باشد طراحان سایت اصفهانی به خاطر هزینه‌های پایین‌تر در این استان می‌توانند نمونه کارهای ارزان تری ارائه دهند . به عنوان نمونه قیمت اجاره یک ملک برای کار در اصفهان و تهران و مشهد از نظر قیمت کاملاً با هم متفاوت است . هزینه نیروهایی که  در شهرهایی مثل تهران و مشهد کار می‌کنند نیز بسیار بالاتر از اصفهان می باشد در نتیجه قیمت تمام شده یک سایت برای یک طراح سایت اصفهان به میزان قابل توجهی پایین تر است بنابراین اگر ملاک شما در انتخابات نفس تعطیل ما انتخاب یک شرکت طراحی سایت قوی در اصفهان می باشد .

 

پشتیبانی سایت

خیلی صادقانه بخواهم بگویم , بهترین شرکت های طراحی سایت از نظر پشتیبانی شرکتهای تهرانی هستند . البته ما در ایران به معنای واقعی کلمه موضوعی به نام پشتیبانی نداریم اما شرکت های تهرانی توانسته اند  رزومه بهتری از خود به جا بگذارد همچنین شرکتهای اصفهانی و مشهدی نیز در کل شرکت های بدی به حساب نمی آیند .

 

بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران,پشتیبانی سایت,ارتباط با حوزه دیجیتال مارکتینگ

ارتباط با حوزه دیجیتال مارکتینگ

 

ارتباط با حوزه دیجیتال مارکتینگ

طراحی یک وب سایت بخشی از دیجیتال مارکتینگ یک مجموعه به حساب می آید اگر دیجیتال مارکتینگ را یک پازل بزرگ در نظر بگیریم باید بگوییم طراحی سایت ۱۰ درصد از این  پروسه را بیشتر تشکیل نمی دهد فعالیت در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام لینکدین فیسبوک و دیگر موارد نیز می تواند بخشی از این این پروسه باشد .  همچنین این مواردی مثل تبلیغات کلیکی گوگل ایجاد کمپین های تبلیغاتی و دیگر موارد نیز به موضوع دیجیتال مارکتینگ کمک شایان ذکری می‌کنند.

 

با بررسی‌های جامع و دقیقی که انجام شده است شرکت های طراحی سایت تهرانی جایگاه بسیار بهتری دارند علت این موضوع نیز توانایی آنها در تولید محتوا های خلاقانه در حوزه های مختلف می باشد .

 

لیست بهترین شرکت های طراحی سایت تهران

 طراحی سایت پرسینا  https://persina.com
 فرا کارانت  https://karait.com
 ماهان وب  http://mahanweb.com
 همیار ورد پرس  https://hamyarwp.com
 هانی تک http://honeytech.ir
 مارون هاست http://www.maroonhost.net
 آرتمیس https://www.1seosite.com
نوین مارکتینگ   https://novinmarketing.com
پارسیان مهر http://www.parsiangroup.com
پرتال داده ورزان http://parscms.com
راهبر http://raahbar.net
سنا رایانه یکتا https://www.sanadata.com
سپنتا https://www.websepanta.com
پرتو https://www.partodesign.com
نگاه مدرن http://negahemodern.ir
اینتن آسیا https://inten.asia
روبان هاست http://www.ribon.host
پویان http://www.pooyanhost.com

 

سخن آخر

شرکت های طراحی سایت در نقاط مختلف ایران دارای مزایا و معایب مختلفی می باشند شما برای اینکه که بهترین انتخاب را داشته باشید بهتر است به اهداف خود نگاه کنید هر کدام از این شرکتها در شهرهای مختلف ایران دارای مزایا و معایبی می باشند. اهداف و استراتژی شما ما برای آینده تعیین کننده نوع حرکت امروز شما می باشد .در این مطلب سعی شد تجربیات شخصی خودم را به شما انتقال دهم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024