طراحی سایت شرکتی و تأثیر آن بر کسب و کار شما



سایت شرکتی,طراحی سایت شرکتی,طراحی سایت

طراحی سایت شرکتی

 
امروزه اکثر شرکت های بزرگ و معتبر برای معرفی خود به مشتریان، از طراحی سایت شرکتی استفاده می کنند. گسترش اینترنت در زندگی روزمره مردم باعث شده است تا برای کسب اطلاعات در هر زمینه ای به اینترنت مراجعه کنند.


گرایش مردم به استفاده از اینترنت، فرصتی طلایی برای مدیران شرکت ها و صاحبان کسب و کارهاست تا با طراحی سایت شرکتی، مجموعه خود و محصولات و خدمات آن را به مردم معرفی کنند. در صورتی که طراحی این سایت به خوبی انجام شده و مطالب مناسبی در آن قرار داده شود، تأثیر بسیار زیادی در موفقیت کسب و کار شما خواهد داشت.


در واقع سایت شرکتی شما، مانند لباسی است که هنگام ورود به یک جلسه به تن دارید؛ در صورتی که آن لباس برازنده و متناسب با موقعیت باشد، افراد حاضر، احترام زیادی برای شما قائل خواهند شد. اما در صورتی که لباس مناسبی به تن نداشته باشید، مورد احترام و ستایش قرار نخواهید گرفت.


سایت شرکتی شما، مانند لباسی است که معرف مجموعه کاری و شرکت شماست. کیفیت طراحی و محتوای وب سایت شما تعیین کننده میزان احترام و اعتمادی است که بینندگان برای شما قائل خواهند بود.

ویژگی های طراحی سایت شرکتی حرفه ای

سایت شرکتی,طراحی سایت شرکتی,طراحی سایت

طراحی سایت

 
طراحی سایت شرکتی مانند طراحی انواع دیگر وب سایت ها نیازمند رعایت اصول و قوانین خاصی است. در سایت های شرکتی باید صفحات و برگه های مشخصی وجود داشته باشد، که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.


آراستگی ظاهری قالب وب سایت
زیبایی ظاهری وب سایت شرکتی شما، اولین چیزی است که دیده خواهد شد. در صورتی که وب سایت شما قالب زیبا و متفاوتی داشته و سرعت لود شدن آن نیز مناسب باشد، رضایت خاطر بازدیدکنندگان تا حد زیادی تأمین خواهد شد و احتمال بازدید های بعدی آنان افزایش می یابد. این امر برای سئو سایت شما نیز اهمیت زیادی دارد.


از جمله مسائل مهم در آراستگی ظاهری وب سایت می توان به نمایش متون با فونت هایی با سایز مناسب و شکل زیبا، هماهنگی در استفاده از رنگ ها و تصاویر، وجود فضای خالی کافی برای استراحت چشم بازدید کننده و استفاده از تصاویر باکیفیت اشاره کرد.


طراحی ریسپانسیو
امروزه اکثر کاربران اینترنت ترجیح میدهند برای تماشا و مطالعه وب سایت ها از موبایل و تبلت استفاده کنند. اگر طراحی وب سایت شما به صورت ریسپانسیو انجام شده باشد، محتوای سایت شما بدون هیچ مشکلی در نمایشگرهایی با ابعاد متفاوت نمایش داده می شود. در طراحی ریسپانسیو، عنوان ها، نوشته ها و تصاویر هنگام تغییر ابعاد صفحه نمایشگر، خود را با اندازه های جدید هماهنگ کرده و بدون مشکل اجرا می شوند.


طراحی دوزبانه
دوزبانه بودن وب سایت شرکتی، برای شرکت ها و کسب و کار هایی که با مشتریان خارجی در تعامل هستند، اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر با مشتریانی از دیگر کشورهای جهان ارتباط دارید، بسیار مهم است که بتوانید مجموعه خود را به زبان بین المللی نیز به آنان معرفی کنید.


سئو حرفه ای
سئو سایت، مهم ترین اصلی است که باعث می شود تا سایت شرکت شما در نتایج جستجوی کاربران نمایش داده شود.  اگر وب سایت شرکتی شما در تمام اصول طراحی به طور حرفه ای ساخته شده باشد، اما دارای رتبه بندی خوبی نبوده و سئوی ضعیفی داشته باشد، کاربران نمی توانند هنگام جستجو در گوگل شما را پیدا کنند و زحمات و هزینه شما بابت طراحی سایت، به باد خواهد رفت.


صفحه تماس با ما با امکانات کامل
صفحه تماس با ما در واقع مهم ترین صفحه یک وب سایت شرکتی است . طراحی این صفحه باید به گونه ای باشد که مخاطب شما اطلاعات تماس شما را به طور واضح مشاهده کرده و امکانات مختلفی مانند فرم تماس پیشرفته، ایمیل و شماره تلفن در دسترس او قرار بگیرد.


صفحه معرفی شرکت و تاریخچه تأسیس
قسمت معرفی شرکت و تاریخچه تأسیس آن قسمت مورد علاقه بازدید کنندگان است. وجود این صفحه و طراحی حرفه ای آن باعث می شود تا خوانندگان با کسب اطلاعات بیشتر از مجموعه کاری شما، اعتماد بیشتری به آن داشته باشند.


صفحه موفقیت ها و دستاوردها
نمایش موفقیت ها، افتخارات و دستاوردها در وب سایت شما، تکمیل کننده معرفی شرکت و مجموعه شماست. طراحی این صفحه باید به زیبایی و به طور حرفه ای انجام شده و در مخاطب حس افتخار و پایبندی به کسب و کار شما را ایجاد کند.


وجود صفحه افتخارات و دستاوردها در وب سایت شرکتی شما، نشان دهنده با تجربه و حرفه ای بودن شماست و اطمینان بیشتری را در مخاطب شما ایجاد می کند.


صفحات معرفی مدیران و نمایندگی ها
معرفی مختصر مدیران و سوابق آنها و همچنین معرفی نشانی و شماره تلفن نمایندگی های شرکت شما از جمله دیگر اطلاعاتی است که ممکن است بازدیدکننده به آن نیاز داشته باشد. وجود این صفحه در طراحی سایت شرکتی، احترام شما به مخاطب را نشان می دهد.

 

 منبع: hamyar.dev

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024