طراحی سایت و رونق اقتصادی



طراحی سایت,بهترین شرکت طراحی سایت

طراح سایت حرفه ای

 

طراحی وب سایت می تواند عامل تعیین کننده در تبدیل کاربر بازدید کننده از سایت به نام مشتری واقعی باشد. بسیاری از عناصر مختلف به طراحی سایت خوب می پردازند، اما مهمترین آنها تجربه کاربر، امنیت و ارائه تصویری است. همانطور که در سال 2020 می باشیم، ممکن است به فکر طراحی مجدد وب سایت خود باشید. در این صورت، لحظه ای وقت بگذارید و برخی از بهترین طراحی های وب سایت را ببینید و یک نگاه اجمالی به آنچه در وب سایت های موفق در سراسر جهان مشترک است بیاندازید.

 

ساختارهای طراحی سایت و نوع استفاده فراگیر از آنها تا جائی پیشرفت کرده است که هم اکنون جتی برای طراحی سایت بیمه نیز روزانه مشتریان خیلی زیادی به نونگار مراجعه میکنند و این مهم دال بر استقبال خیلی زیاد مردم از خدمات تحت وب است !

 

صنعت بیمه به واسطه نیاز همگانی که به آن وجود دارد مورد استقبال تمام اقشار جامعه قرار گرفته است اما بازاریابان در این زمینه با مشکلاتی رو به رو هستند که از جمله آن‌ها وجود رقیبان متعدد در خصوص طراحی سایت بیمه است. به این ترتیب چگونه می‌توان در این صنعت رقابتی موفق بود؟ مهم‌ترین گام ارائه خدمات خاص و فراهم کردن سهولت کار مشتریان است اما اقدام بعدی می‌تواند راه اندازی شعبه مجازی باشد. طراحی سایت بیمه امکانات بسیاری برای کارگزاری‌های بیمه فراهم آورده است تا نه تنها کار مشتریان بلکه خدمت رسانی شعبات نیز با سهولت انجام شود. به این ترتیب مهم‌ترین کار این است که مشتریان واقعی پس از وجود به طراحی سایت به تمام بخش‌های کاربردی به راحتی دسترسی داشته باشند.

 

افزایش نقش تکنولوژی در زندگی روزمره افراد غیر قابل انکار است از این رو اغلب فروشگاه ها و مراکز شعبه اینترنتی خود را افتتاح کرده اند. طراحی سایت فروشگاهی همانند فروشگاه حضوری با تفاوت حذف محدودیت های زمانی و مکانی برای مشتریان در دسترس است که خود بر اعتبار کسب و کار می افزاید. شرکت طراحی سایت نونگار پردازش نمونه کارهای موفق زیادی در زمینه طراحی فروشگاه اینترنتی ثبت کرده و در وب سایت شخصی نونگار قابل مشاهده است. اما برای طراحی سایت خود شما نیز می توانید دست به کار شوید و سایت شخصی خود را راه اندازی کنید.

 

نحوه یادگیری طراحی وب

1. طراحی ویژوال

بدیهی است که شما برای طراح وب نیاز به دانش تخصصی طراحی سایت دارید ، اما طراحی بصری بر روی محصولات دیجیتال تمرکز دارد ، بنابراین ممکن است متفاوت از انتظار شما باشد. در این حالت ، اصول طراحی سایت همان چیزی است که ظاهر و احساس سایت را تعیین می کند. آنها می توانند از نسبت به تایپوگرافی ، به سیستم های شبکه ای ، تا تئوری رنگ متغیر باشند. به عبارت دیگر: طراحی بصری فرصتی است برای ایجاد تابلوهای خلق و خوی و تایپ سلسله مراتب و آزمایش فونت های وب و پالت های رنگ.

 

2. UX

UX مخفف تجربه کاربر یا احساس افراد در هنگام استفاده از وب سایت (آرام ، ناامید و غیره) است. بیش از هر چیز دیگری ، UX مربوط به نزدیک شدن به طراحی های شما از دیدگاه اول کاربر است. چگونه می توانید وب سایتی طراحی کنید که به آنها کمک کند دقیقاً آنچه را که لازم دارند بدست آورند؟

 

برای انجام این کار، شما در مورد کاربران خود تحقیق خواهید کرد و می توانید صفحات و مطالب خود را با یک نقشه سایت جدا کنید. مسیری را که کاربران در سایت شما در جریانهای کاربر طی می کنند ، خواهید فهمید. به عنوان مثال ، آیا آنها همیشه مستقیماً از طریق شبکه های اجتماعی کلیک می کنند؟ یا اینکه آنها فقط به دنبال اطلاعات تماس هستند؟ همه این مولفه ها برای تمرین طراحی تجربه کاربر ضروری هستند.

 

3. نرم افزار طراحی

مانند هر صنعتگر، برای انجام کار خود به ابزار مناسب نیاز دارید. دانستن راه خود در مورد استانداردهای صنعت در بسیاری از موارد حیاتی خواهد بود. در حالی که طراحی وب سایت می تواند به طور مستقیم در یک مرورگر وب انجام شود ، ابزارهایی مانند Adobe Photoshop ، Illustrator و Sketch ابزارهایی هستند در شرکت طراحی سایت نونگار و یا تقریباً همه طراحان برای بخشهای مهم شغل خود مانند ایجاد ماکت، طراحی آرم ها و تصاویر و البته تغییر و بهبود عکس ها. شما باید یاد بگیرید که چگونه از آنها استفاده کنید.

 

4. HTML

شاید تصور نکرده باشید که یک طراح وب نیاز به دانستن نحوه کدگذاری دارد. اما امروزه این یک مهارت مورد انتظار برای بیشتر مشاغل طراحی است. HTML مخفف Hyper Text Markup Language است که زبان برنامه نویسی است که برای قرار دادن محتوا در یک صفحه وب و ساختار دادن به آن استفاده می شود. این بدان معنی است که شما چگونه کلمات را به عنوان، پاراگراف و پاورقی تبدیل می کنید. و همچنین نحوه دریافت محتوای "جالب" مانند عکس ها ، فیلم ها و گرافیک ها در یک وب سایت است.

 

5. CSS

شریک HTML ،CSS یا Cascading Style Sheets می باشد. CSS کدی است که به مرورگرها نحوه قالب بندی و سبک HTML برای یک صفحه وب را می گوید. به عبارت دیگر ، این چیزی است که باعث می شود همه متن و سایر مطالب خوب به نظر برسند. با CSS می توانید رنگ ها را تنظیم کنید ، فونت ها را تغییر دهید ، یا یک زمینه خیره کننده اضافه کنید. 

 

طراحی سایت,بهترین شرکت طراحی سایت

یادگیری طراحی وب

 

سخن پایانی

اگر می خواهید یادگیری طراحی وب را به صورت رایگان شروع کنید، HTML و CSS مهارت های بسیار خوبی برای شروع هستند. البته مورد دیگری به نام جاوا اسکریپت وجود دارد که JavaScript به شما امکان می دهد عناصر ساکن را در سایت خود قرار دهید و آنها را تعاملی کنید. همچنین اگر تازه شروع به کار کرده اید، در عوض چند گزینه رایگان فتوشاپ را امتحان کنید. در ادامه پروژه طراحی سایت یادگیری سئو سایت از موارد ضروری می باشد.

 

تحریر شده در واحد توسعه شرکت نونگار

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024