آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جاماندگان سهام عدالت حتما بخوانند/ اگر شرایط دریافت سهام عدالت را دارید، این کار را انجام دهید؟

سرپرست سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه با واگذاری سهام عدالت جاماندگان، قطار سهام عدالت به ایستگاه پایانی می‌رسد، گفت: اگر…

قیمت آسفالت ۴۳ درصد کاهش یافت



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سازمان حمایت اعلام کرد: قیمت آسفالت در راستای خروج از رکود بازار و ‬با توجه به افت نرخ قیمت جهانی نفت و به تبع آن کاهش قیمت مواد اولیه قیر در بازار داخلی، ۴۳ درصد کاهش یافت.

به گزارش تسنیم،با توجه به افت نرخ قیمت جهانی نفت و به تبع آن کاهش قیمت مواد اولیه قیر در بازار داخلی، قیمت آسفالت نسبت به قیمت قبل طبق جدول ذیل 43 درصد به نفع مصرف کننده کاهش یافت و  با این نرخ به بازار عرضه می‌شود.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

به گزارش تسنیم،  بر اساس اعلام سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان: « در پی درخواست تعدادی از مصرف کنندگان و شرکت‌های پیمانکاری در مورد بازنگری و تعدیل قیمت آسفالت  با توجه به کاهش قیمت مواد اولیه قیر موضوع به انجمن شرکتهای ساختمانی ، تاسیساتی و راهسازی استان یزد ارجاع گردید.

انجمن مذکور ضمن تهیه آنالیز قیمت و با دعوت از ذی نفعان اعم از تولیدکنندگان، خریداران آسفالت و همچنین نهادهای مرتبط و موثر نسبت به بررسی آنالیز قیمت اقدام و نرخ های کاهشی را اعلام کردند.

تمام صاحبان بنگاه‌های اقتصادی باید به این نکته توجه داشته باشند که در کلیه موارد قیمت های ابلاغی حداکثر قیمت بوده و کاهش قیمت و انتفاع مستقیم مصرف کننده امری شایسته و مورد تأکید و تقدیر است.

لذا انتظار می‫رود بنگاههای اقتصادی با الگو قرار دادن این اقدام شایسته و خداپسندانه در راستای تقویت و ترغیب قدرت خرید نسبت به کاهش قیمت تمام شده کالا و خدمات تولیدی به صورت خودجوش و داوطلبانه اقدام نمایند.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------