آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

افزایش ۴ برابری قیمت گوشت،۳ برابری قیمت برنج ، ۳/۵ برابری ماهی و ۳ برابری تخم‌مرغ در دو سال

با وجود رشد شدید قیمت‌ها، در سال جاری با شنیدن خبر سیاست‌های انبساطی این احتمال وجود دارد که تورمی بیش از آنچه در سال‌های…

افزایش ۲۵ درصدی نرخ عوارض آزادراهی در ۲۳ آزادراه کشور



  نرخ عوارض آزادراهی,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
مدیرکل بهره‌برداری و نگهداری آزادراه‌های کشور از افزایش ۲۵ درصدی عوارض آزادراهی و ابلاغ آن به صورت تدریجی از ابتدای خرداد ماه امسال در ۲۳ آزادراه خبر داد.

« عباس بیات سرمدی» امروز سه شنبه در گفت‌و گو با  ایرنا افزود: عوارض آزادراهی از ابتدای خرداد ماه امسال ۲۵ درصد افزایش یافته است.

 

وی توضیح داد: نحوه ابلاغ اجرای عوارض ۲۵ درصدی آزادراهی به صورت تدریجی انجام گرفته است، بدین شکل که هنوز آزادراه تهران- شمال شامل اعمال نرخ‌های جدید عوارض آزادراهی نشده است.

 

به گفته سرمدی، به طور کلی ۲۳ آزادراه کشور شامل افزایش عوارض ۲۵ درصدی می‌شود که در مرحله نخست از ابتدای خرداد ماه عمده آزادراهها شامل تغییر نرخ جدید شده است.

 

وی به ایرنا گفت: آزادراههای باقی مانده نیز تا پایان خرداد شامل افزایش ۲۵ درصدی عوارض به طور یکسان خواهند شد.

 

به گزارش ایرنا، مجموعاً ۲۸ آزادراه در حال بهره‌برداری در کشور وجود دارد که ۵ آزادراه در اختیار دولت است و شامل آزادراه‌های تهران- قم، تهران ساوه، آزادراه کرج - قزوین، قزوین - زنجان و بندرعباس- بندر شهید رجایی است؛ از ۲۳ آزادراه دیگر که غالباً با سرمایه‌گذاری غیر دولتی نگهداری شده است تاکنون حدود ۱۲ آزادراه الکترونیکی شده‌اند و اخد عوارض در آنها به صورت دستی انجام نمی‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------