واردات لوازم خانگی آزاد می‌شود



 واردات لوازم خانگی,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
وزیر صمت گفت:محدودیت واردات معمولاً برای فراهم کردن فرصت برای تولیدکنندگان داخلی اعمال می‌شود، اما در حال حاضر نباید محدودیتی برای واردات لوازم خانگی وجود داشته باشد.

 به گزارش ایسنا، عباس علی آبادی گفت: تولید لوازم خانگی ایرانی یکی از پتانسیل‌های خوب کشور است و ظرفیت‌های خوبی در این زمینه وجود دارد.

 

او گفت: در حال حاضر  سرمایه‌گذاری‌های خوبی در این حوزه در حال انجام است در مجموع وقتی ناترازی در ابعاد کیفی، کمی و تنوع برطرف می‌شود، دلیلی برای محدودیت واردات وجود ندارد.

 

وزیر صمت افزود: محدودیت واردات معمولاً برای فراهم کردن فرصت برای تولیدکنندگان داخلی اعمال می‌شود، اما به نظر من در حال حاضر نباید محدودیتی برای واردات لوازم خانگی وجود داشته باشد.

 

او گفت: البته این موضوع نیازمند زمینه‌هایی است و باید به سمت بازارسازی و ایجاد بازارهای رقابتی کامل حرکت کنیم زیرا در بازار رقابتی کامل نیازی به اعمال محدودیت‌های فیزیکی وجود ندارد.

 

وی با اشاره به علاقه‌مندی ایران و روسیه به توسعه روابط دو کشور، گفت: ارتباط دو کشور محدود به حوزه‌های صنعتی و تجاری نیست و باید توسعه را در مناسبات مردم و ملت‌ها جست‌جو کرد و ارتباط دو کشور باید از این طریق عمیق‌تر شود که توریسم و گردشگری زمینه آن است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------