آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جاماندگان سهام عدالت حتما بخوانند/ اگر شرایط دریافت سهام عدالت را دارید، این کار را انجام دهید؟

سرپرست سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه با واگذاری سهام عدالت جاماندگان، قطار سهام عدالت به ایستگاه پایانی می‌رسد، گفت: اگر…

ثبت سفارش برنج ممنوع شد



  اخباراقتصادی ,خبرهای  اقتصادی ,برنج

استاندار گیلان، با بیان اینکه ثبت سفارش برنج ممنوع شده است، تصریح کرد: ارز مبادلاتی برای واردات برنج حذف شده است.

به گزارش ایسنا،«مصطفی سالاری» در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان، به تهیه سند چشم‌انداز توسعه استان اشاره کرد و گفت: اگر به برنامه عملیاتی برسیم می‌توانیم روی سند چشم‌انداز توسعه گیلان کار کنیم.

 

استاندار گیلان، بر تدوین برنامه زمانبندی شده برای اجرای سند چشم‌انداز توسعه گیلان تأکید کرد و افزود: تشکیل کمیته‌های متعدد یکی از ابزارهای اجرای سند چشم‌انداز توسعه استان است و این کمیته‌ها از هفته آینده به صورت فشرده برگزار می‌شود.

 

وی در ادامه از پرداخت 84 درصد میانگین مطالبات چایکاران گیلان خبر داد و گفت: سهم دولت به طور کامل پرداخت شده و سهم کارخانه‌ها باقی مانده است.

 

نماینده عالی دولت در گیلان، با بیان این‌که ثبت سفارش برنج ممنوع شده است، تصریح کرد: ارز مبادلاتی برای واردات برنج حذف شده و واردکنندگان باید ارز آزاد برنج وارد کنند و این دو عامل موجب شده به بازار خوشبین باشیم.

 

«محمدحسین قربانی» نیز در جلسه مذکور، با اشاره به بررسی لایحه بودجه سال 97 در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: دولت لایحه بودجه را در مهلت مقرر قانونی در اختیار مجلس گذاشته است.

 

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان یادآور شد: کاهش فشار اقتصادی بر مردم خروجی لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی است.

 

وی به تدوین سند چشم‌انداز توسعه گیلان اشاره کرد و افزود: رفع مشکلات استان از جمله برنامه‌ها در تدوین سند مذکور است.

 

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی، هم‌چنین با قدردانی از حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی، تصریح کرد: مشکلات ملت را باید از زبان آنها بشنویم و در این راستا مردم صفوف خود را از اخلال‌گران نظم در جامعه جدا می‌کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------