آخرین اخبار اقتصادی

وضعیت اقتصاد در ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

قدرت خرید مردم در قیاس با زمان جنگ ۲۳۷ واحد عقب است

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: تصور غلط در ایران این است که دستمزد عامل اصلی تورم است. بدون اینکه بدانیم فقط نقشی…

جاماندگان بخوانند/ بهترین راه برای ثبت اعتراض یارانه بازنشستگان چیست؟



  یارانه,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
بازنشستگانی که یارانه نگرفته‌اند می‌توانند به سامانه اعتراضات مراجعه کرده و اعتراض خود را ثبت کنند. بهترین راهی که این افراد دارند و باید انجام دهند، همین است. 

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: کلیه افرادی که یارانه نگرفتند، اعم از مجرد و متاهل می‌توانند برای دریافت یارانه ثبت‌نام کنند.

 

متاهلین، اعضای خانوار خود را در زیرمجموعه قید می‌کنند و برای آن‌ها نیز می‌توانند درخواست یارانه دهند. مجردها نیز به تنهایی ثبت‌نام و درخواست دریافت یارانه را ثبت می‌کنند.

 

طیبه حسینی، سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها ادامه داد: عده‌ای یارانه‌شان حذف شده است. این افراد فعلا باید به سامانه حمایت وزارت تعاون مراجعه و درخواست اعتراض خود را ثبت کنند. اقدامات آتی نیز اطلاع‌رسانی می‌شود.

 

حسینی افزود: افرادی که یارانه نمی‌گرفتند نیز باید به سامانه my.gov.ir مراجعه کنند. این سامانه برای افرادی است که به هر علتی یارانه نمی‌گرفتند.

 

برخی بازنشسته‌ها نیز به دلیل فرزندان خود مشمول یارانه نشده‌اند. این افراد می‌توانند به سامانه اعتراضات مراجعه کرده و اعتراض خود را ثبت کنند. بهترین راهی که این افراد دارند و باید انجام دهند، همین است.

 

وی خاطر نشان کرد: اعلام نتایج مربوط به وزارت رفاه است. افرادی که مشمول شوند، یارانه برایشان واریز می‌شود، اما باقی افراد می‌توانند به همان سامانه مراجعه کنند و علت را ببینند.

 

او در پاسخ به این سوال که یارانه اتباع چه می‌شود، توضیح داد: فعلا به افرادی که دارای کدملی باشند یارانه خواهیم داد و هنوز دراین باره چیزی مشخص نیست.

 

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها تاکید کرد: کلیه افرادی که یارانه نگرفتند و از دریافت یارانه جامانده‌ بودند می‌توانند به سامانه my.gov.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.

 

اگر هم قبل مراجعه به سامانه می‌خواهند وضعیت دریافت یارانه را سوال کنند، می‌توانند کد دستوری ستاره ۴ ستاره ۴۳۸۵۷ ستاره کدملی مربع را بگیرند. در اینجا متوجه می‌شوند که یارانه بگیر هستند یا نه.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------