آخرین اخبار اقتصادی

اقتصاد ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ با بحران هایش چه خواهد کرد؟/ فقر امسال تشدید خواهد شد

یک اقتصاددان با بیان اینکه اقتصاد ایران در شرف سائوپائولویی شدن است، گفت: این سائوپائولویی شدن اقتصاد اتفاق افتاده و اکنون…

محدودیت سوخت‌گیری با کارت جایگاه‌ها به ۲۰ لیتر



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,کارت سوخت
مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان، با اشاره به اعمال محدودیت در سوخت‌گیری با کارت سوخت جایگاه، گفت: سوخت‌گیری با کارت سوخت جایگاه تنها به میزان ۲۰ لیتر امکان‌پذیر است.

 به گزارش ایرنا ؛علی اکبر عرب عامری روز پنجشنبه افزود: در حال حاضر تصمیمی برای سهمیه بندی سخوت در کشور اتخاذ نشده و محدودیت در سوختگیری با کارت  سوخت جایگاه مطرح و اجرا شده است.

 

وی ادامه داد: محدودیت سوخت‌گیری برای دارندگان وسایل نقلیه با کارت سوخت شخصی وجود ندارد و رانندگان می‌توانند با کارت سوخت خود ۶۰ لیتر بنزین سوخت‌گیری کنند.

 

عرب عامری با اشاره به افرادی که کارت سوخت شان به هردلیل گم شده است، یادآور شد: تعدادی کارت‌ سوخت معطل در شرکت پست موجود است و افراد می‌توانند با مراجعه به شرکت پست نسبت به تحویل آن اقدام کنند.

 

مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان، بیان کرد: افرادی که درخواست صدور کارت سوخت المثنی داده‌اند در نوبت صدور کارت‌ قرار می گیرند، شهروندان برای اطلاع و پیگیری از روند صدور کارت سوخت خود می‌توانند به سامانه پلیس مراجعه کنند.

 

وی ابراز داشت: طرح سوخت‌گیری تنها با استفاده از کارت سوخت شخصی در مرحله اول تنها در کلان شهرهایی مانند تهران، کرج، اصفهان و تبریز اجرا شده مشمول استان سمنان نیست.

 

عرب عامری خاطرنشان کرد: اجرای طرح سوخت‌گیری تنها با کارت سوخت در کلان‌شهرها طبق سیاست‌های دولت اجرایی شده و هیچ گونه محدودیت، سهمیه بندی و افزایش نرخ در اجرای این طرح وجود ندارد.

 

مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان با بیان اینکه فرهنگ سازی نقش مهمی در مصرف بهینه فرآورده های نفتی و ارزآوری برای کشور دارد، گفت: روزانه سه میلیون و ۸۰۰ هزار تا چهار میلیون لیتر از چهار فرآورده اصلی شامل بنزین، نفت‌گاز، نفت سفید و نفت‌کوره در استان سمنان توزیع می‌شود.

 

در استان سمنان ۷۲ جایگاه سوخت گیری بنزین و نفتگاز و ۴۱ جایگاه عرضه گاز سی ان جی فعال است که به بیش از ۲۰ میلیون زائر رضوی ارایه خدمت می کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------