قیمت پیشنهادی آپارتمان‌های ۱۰۰ متر به بالا



برخی مشاوران املاک در مناطق مختلف پایتخت عنوان می‌کنند حجم مراجعه و پرس وجو از بنگاه‌های املاک قدری بیشتر از هفته‌های گذشته شده است.

به گزارش  دنیای اقتصاد  فعالان بازار خرید و فروش مسکن با توجه به وضعیت اخیر بازار می‌گویند: از اواخر فصل تابستان حجم مراجعات متقاضیان خرید مسکن به بنگاه‌های املاک به شدت کاهش پیدا کرد. به‌طوری که در طول یک هفته، تعداد انگشت شماری از متقاضیان آن هم فقط در حد پرسش برای سنجش وضعیت قیمت‌های پیشنهادی املاک به بنگاه‌ها مراجعه می‌کردند.

 

به گفته فعالان بازار مسکن این وضعیت درخصوص سامانه‌های مجازی جست وجوی املاک نیز قابل مشاهده است. به این معنا که در ماه‌های اخیر حجم فایل‌های منتشر شده در این سامانه‌ها به‌طور قابل توجهی نسبت به ماه‌های نخست سال کاهش پیدا کرد. اما این فعالان عنوان می‌کنند طی هفته‌های اخیر با ثابت شدن وضعیت بازار، متقاضیان خرید مسکن مجددا برای از سر‌گیری جست و جو در بازار حاضر شده‌اند.

 

به گفته آنها بخش زیادی از این متقاضیان، افرادی هستند که به دنبال تبدیل به احسن کردن خانه خود هستند.

 

فعالان بازار مسکن درخصوص وضعیت قیمتی بازار املاک عنوان می‌کنند: گروهی از مالکان آپارتمان‌های مسکونی که به‌طور واقعی قصد فروش ملک خود را دارند، سعی کرده‌اند قیمت پیشنهادی واحد مسکونی خود را نسبت به ماه‌های گذشته اندکی تعدیل کنند تا بتوانند از طریق محدوده متقاضیان موجود در بازار، ملک خود را به فروش برسانند.

 

در جدول نبض بازار امروز، قیمت پیشنهادی آپارتمان‌های بیش از ۱۰۰ مترمربع ارائه شده است.

 

 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,بازار مسکن

 

 

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------