سهمیه بنزین خودروهای سواری محفوظ است



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,سهمیه بنزین
معاون امور پالایشی وزیر نفت گفت: سهمیه سوخت خودروهای سواری( تا ۶ ماه) محفوظ است و در صورتی که مشکلی در این زمینه مشاهده کنند، باید به شعب مربوطه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی مراجعه نمایند. 

به گزارش مهر، علیرضا صادق آبادی، معاون امور پالایشی وزیر نفت در جمع خبرنگاران در پاسخ به خبرنگار مهر درباره اینکه برخی از افرادی که به تازگی کارت سوخت دریافت کرده اند، تنها سهمیه یک ماه (۶۰ لیتر) را در اختیار دارند، گفت: چنین روندی صحیح نیست، اما در صورتی که چنین اتفاقی افتاده است، باید بدانند که سهمیه سوخت آن ها ( تا ۶ ماه) محفوظ است و در صورتی که مشکلی در این زمینه دارند باید به شعب مربوطه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی مراجعه کنند.

 

وی همچنین درباره تامین نفت کوره کم سولفور (۰.۵ درصد ) برای کشتی‌ها از سال ۲۰۲۰ میلادی بر اساس استانداردهای IMO نیز، توضیح داد: هیچ مشکلی در تامین این سوخت مورد نیاز کشتی ها نداریم و در حال حاضر نیز در کشور تولید می کنیم؛ به این ترتیب ایران تنها تولیدکننده نفت کوره کم سولفور در خاورمیانه است.

 

به گفته صادق آبادی، طبق قوانین موجود اگر کشتی‌ها تلاش کنند تا سوخت کم سولفور استفاده کنند، اما موفق به دریافت و خرید آن نشوند، IMO جریمه ای برای آنها در نظر نمی‌گیرد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------