آخرین اخبار اقتصادی

عبدالناصر همتی،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی: برای رشد اقتصادی ⁩۴ درصد و تورم ۴۲ درصد از همدیگر تشکر می‌کنند

رییس‌کل اسبق بانک مرکزی عنوان کرد: سال ۹۹ در اوج فشار حداکثری و کرونا و با درآمد نفتی ۷.۵ میلیارد دلار، رشد اقتصادی ۴.۲ درصد…

رئیس اتحادیه طلا: طلافروشی ها تا ۲۰ فروردین تعطیل هستند/ قیمت‌های مجازی طلا و سکه واقعی نیست



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,طلافروشی
رئیس اتحادیه طلا و جواهر با تأکید بر تعطیلی واحدهای این صنف تا ۲۰ فروردین گفت: هیچ طلا فروشی حق فعالیت تا بیستم ماه جاری را ندارد و در صورت مشاهده برخورد جدی صورت می گیرد. 

آیت محمد ولی در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص فعالیت واحدهای طلافروشی با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، اظهار داشت: طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، طلافروشی ها نیز تا بیستم فروردین ماه تعطیل هستند و نباید فعالیتی داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه درباره ادامه فعالیت طلافروشی ها بعد از 20 فروردین نیز باید منتظر تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا باشیم، افزود: هیچ واحد صنفی نباید در این مدت فعالیت خود را از سر بگیرد.

 

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تاکید کرد که اگر در بازرسی ها مشاهده شود که واحد صنفی به صورت خفا فعالیت خود را آغاز کرده و باز می باشد، به صورت جدی مورد برخورد اتحادیه قرار خواهد گرفت.

 

 

محمد ولی درباره قیمت های درج شده در شبکه های مجازی برای طلا و سکه اینطور توضیح داد که تا زمانی که بازار طلا و سکه تعطیل است و معامله ای به صورت واقعی در آن انجام نمی شود نمی توان درباره این واقعی بودن این قیمت ها اطمینان داشت.

 

وی افزود: اکثر این قیمت ها براساس معاملات دلالی و کاغذی در شبکه های مجازی درج می شود درحالی که تا معاملات واقعی در بازار انجام نشود، قیمت واقعی مشخص نمی شود.

 

رئیس اتحادیه طلا و جواهر ضمن تأکید براینکه هیچ طلا و سکه ای به صورت فیزیکی در بازار معامله نمی شود، تصریح کرد:‌ بنابراین قیمت هایی که در شبکه های مجازی برای خرید و فروش سکه و طلا اعلام می شود، واقعی نیست و غیر معقول است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------