آخرین اخبار اقتصادی

عبدالناصر همتی،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی: برای رشد اقتصادی ⁩۴ درصد و تورم ۴۲ درصد از همدیگر تشکر می‌کنند

رییس‌کل اسبق بانک مرکزی عنوان کرد: سال ۹۹ در اوج فشار حداکثری و کرونا و با درآمد نفتی ۷.۵ میلیارد دلار، رشد اقتصادی ۴.۲ درصد…

توضیح دلیل عدم واریز پول فروش سهام عدالت برای مشمولان/ امکان واریز پول فعلا برای ۳ هزار نفر نیست



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,سهام عدالت
سخنگوی ستاد آزاد سازی سهام عدالت گفت: سه هزار نفر که فروش موفق سهام عدالت داشتند به دلیل اطلاعات نادرست در سامانه نمی‌توانند پول حاصل از فروش را دریافت کنند. 

حسین فهیمی در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به تعداد سفارش گذاری برای فروش سهام عدالت اظهار داشت: از بین مشمولان سهام عدالت یک میلیون و 800 هزار نفر برای فروش سهام خود سفارش‌گذاری کردند که از این تعداد یک میلیون و 76 هزار نفر موفق به فروش سهام خود شدند.

 

وی ادامه داد: هنوز سفارش بیش از 700 هزار نفر از مشمولان سهام عدالت به فروش نرفته است و این سهامداران باید صبوری کنند به ویژه آنهایی که در بانک‌ها سفارش‌گذاری کردند یا اینکه از طریق مراجعه به کارگزاری‌ها سفارش فروش یک جای 30 درصدی داشتند.

 

سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت تاکید کرد: بین این 700 هزار نفر که هنوز دارایی آنها به فروش نرفته این تصور ایجاد شده که شاید پولشان در مسیری از واریز گیر کرده است اما این طور نیست و واریز پول حاصل از فروش سهام عدالت کمی زمان‌بر است و مشمولان نگران واریز نباشند.

 

فهیمی ادامه داد:‌ تاکنون در مجموع دو هزار و 737 میلیارد تومان سهام عدالت به فروش رفته است که از این عدد دو هزار و 731 میلیارد تومان هم توزیع شده است مابقی فاصله این دو عدد در پروسه واریز به حساب مشمولان سهام عدالت است.

 

وی افزود: کسانی که نسبت به فروش سهام خود اقدام کردند اما تاکنون پول به حساب آنها واریز نشده نگران نباشند و صبوری کنند چرا که انتقال پول به کارگزاری و به حساب افراد کمی‌ زمان‌بر است.

 

سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت با بیان اینکه باید توجه داشته باشیم شناسایی مشمولان سهام عدالت به صورت کامل انجام نشده و عده‌ای در حال ورود اطلاعات خود هستند، گفت: از برخی از سهامداران کپی مدارک گرفته نشده و مستندات مربوط به احراز هویت انجام نشده است بنابراین تعدادی از مشمولان نه احراز هویت حضوری و نه الکترونیکی نشدند.

 

وی افزود: مشمولان سهام عدالت به صرف داشتن شماره شبا و شماره همراه احراز هویت شده‌اند که ممکن است برخی از اطلاعات آنها اشتباه باشد در این شرایط اولویت اول ما حفاظت از دارایی‌های مشمولان سهام عدالت است و باید مطمئن شویم سفارش فروش توسط خود مشمول انجام شده است و تا این اطمینان حاصل نشود اقدام به فروش نمی‌کنیم.

 

فهیمی با بیان اینکه در صحت‌سنجی اطلاعات مشمولان سهام عدالت بسیار وسواس به خرج می‌دهیم، گفت: از میان یک میلیون و 76 هزار نفری که موفق به فروش سهام عدالت شدند امکان واریز پول برای سه هزار سفارش دهنده مشمول نیست چراکه اطلاعات ثبت شده از آنها از جمله شماره شبا و شماره همراه آنها نادرست است اما بانک‌ها و کارگزاری‌هایی که سفارش را دریافت کردند تلاش کنند از طریق تماس با این افراد اطلاعات صحیح را دریافت و پول فروش را برای آنها واریز کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------