افزایش ۲۵ درصدی حقوق سال بعدکارکنان دولت، پلکانی نیست



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,حقوق کارمندان
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم در توضیح افزایش ۲۵ درصدی حقوق کارکنان دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۰، گفت: حقوق سال بعد کارمندان براساس تورم افزایش داشته است و بحث افزایش پلکانی مطرح نیست. 

به گزارش ایرنا، «مهدی عیسی زاده» در نشست علنی چهارشنبه در تذکر شفاهی با اشاره به افزایش حقوق کارکنان دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۰، گفت: درباره افزایش ۲۵ درصدی حقوق کارکنان دولت، کمیسیون اجتماعی مصوبه ای داشته است.

 

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم اظهار کرد: براساس مصوبه کمیسیون اجتماعی، حقوق کارمندان در سال ۱۴۰۰ براساس تورم ۲۵ درصد افزایش داشته است  و بحث افزایش پلکانی مطرح نیست.

 

در ادامه   «محمدرضا احمدی» نماینده رشت در تذکری دیگر خطاب به مسوولان اجرایی، گفت: آمریکا و دولت استکباری بارها نشان دادند که به هیچ پیمان و قانون بین‌المللی پایبند نیستند و نمی‌توان به آنها اعتماد کرد. بنابراین توصیه می‌کنم به فکر بازگشت به برجام نباشید.

 

همچنین «رضا حاجی‌پور» در تذکر شفاهی دیگر،  اظهار کرد: بودجه کل کشور، برنامه یک ساله کشور و مردم است که باید از دقت و استحکام برخوردار باشد. انتظار می‌رود دولت به جای مقابله یا تفسیر به رای، رویکرد همکاری با مجلس شورای اسلامی برای اصلاح بودجه را اتخاذ کند.

 

نماینده آمل بیان کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت به بهانه تامین میوه شب عید در نامه‌ای از معاون اول رییس جمهوری خواستار صادرات نکردن مرکبات شد که این امر موجب از بین رفتن محصولات باغداران می‌شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------