آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بهار امسال با افزایش قیمت خودرو آغاز شد/ رشد بهای خودروهای داخلی به طور میانگین ۴۷میلیون تومان بود

بررسی بازار خودرو از ابتدای فروردین تاکنون نشان می‌دهد سال ۱۴۰۳ با تلاطم بازار آغاز شده است. به گزارش خبرآنلاین، این دومین…

شاخص بورس ارتفاع 1.2 میلیون واحد را هم از دست داد



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,بورس
شاخص بورس در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه با ثبت بیش از ۳۰هزار واحد افت، دقایقی پیش ارتفاع ۱.۲ میلیون واحد را هم از دست داد. 

به گزارش تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تا به این لحظه تعداد 3میلیارد و 987میلیون سهم و حق‌تقدم به‌‌ارزش 3هزار و 439میلیارد تومان در 437هزار نوبت دادوستد شده و شاخص بورس با افت بیش از 32هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و 197هزار واحد قرار گرفته است.

 

بیشترین اثر منفی بر افت دماسنج بازار سهام نیز تا کنون به نام نمادهای صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی صنایع مس ایران و فولاد مبارکه اصفهان شده است.

 

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم تا کنون روز منفی را پشت سر گذاشته‌اند، به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) 8781واحد، کل (هموزن) 7097واحد، قیمت (هموزن) 4644واحد، آزاد شناور 39655واحد و شاخص‌های بازار اول و دوم به‌ترتیب 26009 و 63012 واحد افت کرده‌اند.

 

در بازارهای فرابورس ایران هم تا به این لحظه با معامله 796میلیون ورقه به‌ارزش یک هزار و 527میلیارد تومان در 213هزار نوبت، آیفکس 310واحد افت کرده و در ارتفاع 18هزار و 10واحد قرار گرفته است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------