آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جاماندگان سهام عدالت حتما بخوانند/ اگر شرایط دریافت سهام عدالت را دارید، این کار را انجام دهید؟

سرپرست سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه با واگذاری سهام عدالت جاماندگان، قطار سهام عدالت به ایستگاه پایانی می‌رسد، گفت: اگر…

صعود و نزول شاخص‌های بورسی



 بازار سرمایه,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
بازار سرمایه سومین فعالیت خود در سال جدید در حالی آغاز کرد که شاخص کل بورس همچنان روندی پرنوسان داشت و در نهایت با چراغ قرمز به کار خود پایان داد. این در حالی است که شاخص کل یا معیار هم وزن و شاخص کل فرابورس روندی صعودی داشتند. 

به گزاش ایسنا،  شاخص کل بورس امروز با ۳۷۹۹  واحد کاهش رقم یک  میلیارد و ۳۰۳ واحد راثبت کرد. این در حالی است که شاخص کل یا معیار هم وزن با ۲۷۶ واحد افزایش به رقم ۴۴۲ هزار و ۸۲۸ واحد رسید. معامله گران این بازار ۵۱۰ هزار معامله به ارزش ۴۱ هزار و ۵۰۸ میلیارد ریال انجام دادند.

 

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی صنایع مس ایران، سرمایه گذاری نفت گاز و پتروشیمی تامین، ایران خودرو، توسعه معادن وفلزات نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت تهران و فراوری معدنی اوپال کانی پارس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت روی بورس گذاشتند.

 

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس با ۳۴ واحد افزایش رقم ۱۸ هزار و ۸۱ واحد را ثبت کرد. معامله  گران این بازار ۲۵۳ هزار معامله به ارزش ۲۵ هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال انجام دادند.

 

هولدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، پتروشیمی تندگویان، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و  پلمیر آریاساسول نسبت به سایر نمادها تاثیر مثبت و در مقابل پتروشیمی زاگرس، اعتباری ملل و تولید نیروی برق دماوند نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------