آخرین اخبار اقتصادی

حقوق کارگران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

وزیر کار: از سال بعد مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند

وزیر کار اعلام کرد که از سال بعد مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند. به گزارش عصرایران، به این نتیجه رسیدیم که با ارسال…

فایل‌های سبز ملکی در بازار اجاره



بازار رهن و اجاره مسکن در نخستین روزهای سال، وضعیت نسبتا آرامی دارد. 

تحقیقات میدانی دنیای‌اقتصاد از وضعیت بازار رهن و اجاره در هفته‌های نخست سال نشان می‌دهد، فایل‌های پیشنهادی از سوی موجران غالبا با نرخ‌های متناسب با وضعیت تقاضا عرضه شده است. مشاوران املاک علت این موضوع را شروع نشدن فصل اجاره عنوان می‌کنند.

 

به گفته برخی واسطه‌های ملکی فعال در بازار رهن و اجاره برخی از مناطق پرتقاضا، بازار مسکن در اولین ماه از سال هنوز فعال نشده و ملک‌های پیشنهادی از سوی برخی موجران در روزهای گذشته هیجانی نیست و تقریبا با شرایط بازار همخوانی دارد.البته بررسی برخی نرخ‌های پیشنهادی نشان می‌دهد، همچنان برخی موجران بدون در نظر گرفتن تقاضا و وضعیت رکودی فروردین ماه، نرخ‌های بالاتر از قیمت‌های متعارف منطقه را پیشنهاد داده‌اند.

 

بررسی برخی فایل‌های عرضه شده در بازار رهن و اجاره شهر تهران حکایت از آن دارد بیشتر واحدهای عرضه شده متناسب با وضعیت منطقه ارائه شده، اما برخی موجران قیمت‌هایی بالاتر از نرخ‌های متعارف برای اجاره پیشنهاد کردند.به گفته واسطه‌های ملکی، برخی موجرانی که قیمت‌های پیشنهادی آنها غیرمتعارف است، به دلیل نبود تقاضا از سوی مستاجران، مجبور می‌شوند طی روزهای آینده نرخ پیشنهادی رهن یا اجاره ملک خود را متناسب با قیمت‌های بازار تقلیل دهند.تعدادی از مشاوران بنگاه‌های معاملات ملکی در خصوص آینده بازار رهن و اجاره بر این باورند، با توجه به پیش‌بینی وضعیت ثبات قیمتی در بازار مسکن طی سال ۱۴۰۰ بازار رهن و اجاره نیز همسو با بازار خرید و فروش به یک ثبات نسبی می‌رسد.

 بازار رهن و اجاره مسکن,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------