آخرین اخبار اقتصادی

عبدالناصر همتی،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی: برای رشد اقتصادی ⁩۴ درصد و تورم ۴۲ درصد از همدیگر تشکر می‌کنند

رییس‌کل اسبق بانک مرکزی عنوان کرد: سال ۹۹ در اوج فشار حداکثری و کرونا و با درآمد نفتی ۷.۵ میلیارد دلار، رشد اقتصادی ۴.۲ درصد…

سقوط ۳۰ هزار واحدی شاخص بورس (1400.10.28)



 بورس  ,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
شاخص کل بورس امروز با بیش از ۳۰ هزار واحد سقوط، به کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد عقب گرد کرد.

به گزارش ایسنا، شاخص کل بورس امروز با ۳۰ هزار و ۵۴۰ واحد کاهش، تا رقم یک میلیون و ۲۷۵ هزار واحد سقوط کرد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۸۰۵۲ واحد کاهش یافت و رقم ۳۳۷ هزار و ۳۱ واحد را ثبت کرد. معامله گران این بازار ۲۸۹ هزار معامله به ارزش ۲۶ هزار و ۶۷۸ میلیارد ریال انجام دادند.

 

فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، معدنی و صنعتی گل گهر، ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی چادرملو، سرمایه گذاری غدیر و پتروشیمی پردیس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

 

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس هم با ۲۲۰ واحد کاهش تا رقم ۱۷ هزار و ۶۵۶ واحد افت کرد. در این بازار ۱۲۸ هزار معامله انجام شد که ۱۳ هزار و ۹۲۳ میلیارد ریال ارزش داشت.

 

پتروشیمی زاگرس، فولاد هرمزگان جنوب، سنگ اهن گهر زمین، پتروشیمی تندگویان، پالایش نفت شیراز، سرمایه گذاری صبا تامین و گروه توسعه مالی مهر آیندگان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذشاتند.

 

در بازار امروز، ۲۳۲ نماد در صف فروش در مقابل ۳۵ نماد در صف خرید قرار گرفتند. ارزش صف های فروش ۴۸۴۹ و ارزش صف های خرید تنها ۹۳۷ میلیارد ریال بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------