آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

افزایش ۴ برابری قیمت گوشت،۳ برابری قیمت برنج ، ۳/۵ برابری ماهی و ۳ برابری تخم‌مرغ در دو سال

با وجود رشد شدید قیمت‌ها، در سال جاری با شنیدن خبر سیاست‌های انبساطی این احتمال وجود دارد که تورمی بیش از آنچه در سال‌های…

توزیع شکر با قیمت مصوب



شکر  ,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی از توزیع شکر با قیمت مصوب هر کیلو ۱۶هزار و ۳۵۰ تومان برای مصرف‌کننده در خرده‌فروشی‌های سطح شهر خبر داد. 

قاسمعلی حسنی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: به دلیل افزایش غیرمنطقی قیمت شکر در روزهای اخیر وزارت جهادکشاورزی به منظور تعدیل قیمت‌ها و اشباع بازار در قالب طرحی با عنوان رمضان حواله چند صد تن شکر را به اتحادیه بنکداران داده است.

 

وی ادامه داد: اعضای اتحادیه این حواله‌ها را به شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران تحویل داده‌اند و شکر مورد نیاز خود را دریافت کرده‌اند. این شکرها به شرکت‌های بسته‌بندی فرستاده شده و قرار است این شکرها در بسته‌های یک کیلوگرمی در مغازه‌ها و فروشگاه‌ها توزیع شود.

 

دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی اضافه کرد: وزارت جهادکشاورزی شکر را با قیمت هر کیلو ۱۲ هزار و ۵۳۵ تومان به اتحادیه تحویل داده که با احتساب هزینه‌های جانبی قرار است با قیمت هر کیلو ۱۶هزار و ۳۵۰ تومان به دست مصرف‌کننده برسد. یعنی همان قیمتی که سازمان حمایت مصوب کرده‌ است.

 

به گفته وی این طرح باید ادامه‌دار باشد و وزارت جهادکشاورزی حواله‌های بیشتری صادر کند تا با توزیع شکر با نرخ مصوب بازار شکر به ثبات برسد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------