آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

اتحادیه اروپا: تحولی در برجام رخ نداده است



سخنگوی ارشد اتحادیه اروپا،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
سخنگوی ارشد اتحادیه اروپا، گزارش‌های ادعایی درباره نزدیک شدن ایران و آمریکا به توافق موقت را گمانه‌زنی خواند و افزود که تحول جدیدی در رابطه با برجام رخ نداده است.

به گزارش ایرنا، پیتر استانو این مطلب را روز جمعه در نشست خبری از بروکسل مطرح و اضافه کرد: ما درباره گمانه‌زنی‌ها اظهارنظر نمی‌کنیم. وظیفه نماینده عالی (جوسپ بورل) هماهنگی برجام و فعالیت‌های مرتبط و گفت‌وگوها (در این زمینه) است، نه تحلیل آنچه در رسانه‌ها گفته و یا نوشته می‌شود.

 

وی ادامه داد: من فقط می‌توانم موضع اتحادیه را تکرار کنم که تحول جدیدی برای گزارش وجود ندارد. ما همچنان آماده هستیم تا نقش خود را به عنوان هماهنگ کننده تا جایی که می توانیم انجام دهیم. اما در نهایت هر نوع حرکتی به ویژه در این مرحله از مذاکرات، به توانایی مشارکت کنندگان (برجام) و ایالات متحده برای توافق درباره سندی بستگی دارد که ماه‌ها پیش به آنها پیشنهاد شد.

 

سخنگوی اتحادیه اروپا در پاسخ به این سوال که آیا تلاش‌هایی برای ازسرگیری مذاکرات وین جریان دارد؟ افزود: نقش نماینده عالی (جوسپ بورل) به عنوان هماهنگ کننده برجام این است که تمام تلاش خود را برای رسیدن به مرحله نهایی انجام دهد.

 

وی بر همین اساس افزود که تحول جدیدی در این زمینه رخ نداده است که قابل گزارش باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------