آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

ترامپ: تحریم‌ها علیه ایران کارساز بودند/ موریسون: ترامپ در مقابل ایران خویشتنداری می‌کند



اخبار,اخبار سیاست خارجی,اسکات موریسون و ترامپ
رئیس‌جمهور آمریکا در کنفرانس خبری مشترکی با نخست‌وزیر استرالیا اعلام کرد که با وجود خواسته برخی افراد برای آغاز جنگ میان ایران و آمریکا، او از خود خویشتنداری نشان می‌دهد و مطابق با منافع آمریکا تصمیم خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از صدای آمریکا، دونالد ترامپ روز جمعه در کنفرانس خبری مشترکی با اسکات موریسون، نخست‌وزیر استرالیا در خصوص تحریم‌های اعمالی آمریکا علیه ایران مدعی شد: تحریم‌های ما علیه ایران، شدیدترین تحریم‌هایی است که بر یک کشور اعمال شده است. ایرانیان در داخل کشورشان مشکلاتی دارند و بسیاری از این مشکلات خودساخته است. تحریم‌ها علیه ایران کارساز بوده‌اند.

 

ترامپ درباره احتمال جنگ با ایران، به بهانه پاسخ به حمله اخیر به تأسیسات نفتی عربستان، ادعا کرد: ما خیلی راحت می‌توانیم جنگ با ایران را آغاز کنیم. خیلی‌ها بر این باور بودند که من در عرض دو ثانیه یک جنگ را آغاز خواهم کرد اما برای این کار همیشه وقت هست.

 

وی ادامه داد: من بسیار خویشتنداری می‌کنم و خیلی‌ها ارزش این را می‌دانند اما برخی اصرار دارند که باید با ایران جنگ کرد. من مطابق با منافع آمریکا تصمیم می‌گیرم.

 

همچنین اسکات موریسون، نخست‌وزیر استرالیا گفت: رئیس‌جمهور دونالد ترامپ در مقابل ایران خویشتنداری می‌کند. آمریکا رویکرد سنجیده‌ای را در پیش گرفته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------