آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا: ایران تعداد زیادی پهپاد به روسیه داده؛ این موضوع برای امنیت اروپا بسیار نگران‌کننده است

مشاور امنیت ملی آمریکا مدعی شد که ایران تعداد زیادی پهپاد به روسیه ارسال کرده که این موضوع برای امنیت اروپا بسیار نگران کننده است. وی ادامه داد: «اگر روسیه به ایران سلاح…

ژنرال ارشد آمریکایی: در برابر ایران باید از گزینه‌های غیرنظامی استفاده کنیم



اخبار,اخبار سیاست خارجی,رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا
رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا تأکید کرد که کشورش باید در برابر ایران، دیپلماسی و گزینه‌های غیرنظامی را در اولویت قرار دهد.

به گزارش تسنیم، ژنرال «مارک میلی» رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا روز چهارشنبه در نشست استماع مجلس نمایندگان این کشور اعلام کرد که از نظر وی دولت آمریکا باید در مقابل ایران به دیپلماسی و گزینه‌های غیرنظامی متوسل شود.

 

این نظامی بلندپایه آمریکایی به نمایندگان کنگره گفت: «من معتقدم که استفاده از نیروی نظامی باید آخرین راهکار باشد، نه اولین راهکار. باید ابتدا همه راهکارهای دیپلماتیک و غیرنظامی را برای حل یک مشکل امتحان کرد.»

 

وی افزود: «برای استفاده از نیروی نظامی ما باید اهدافی روشن و بدون ابهام و همچنین چشم‌اندازی منطقی برای پیروزی داشته باشیم. ما باید محتاطانه، سنجیده و منطقی عمل کنیم. من فکر می‌کنم که در شرایط فعلی، خویشتنداری بهترین واکنش بوده است. اکنون توپ در زمین ایران است. اینکه آنها در آینده چه کاری انجام خواهند داد، تعیین‌کننده واکنش ما خواهد بود. من به ایران هشدار می‌دهم که در رفتارهای بسیار بسیار محتاط باشد.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------