آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نامه وزیر خارجه اسرائیل به ۳۲ کشور برای قراردادن سپاه در لیست تروریسم و تحریم برنامه موشکی ایران

کاتز وزیر امور خارجه اسرائیل در نامه‌ای به ۳۲ کشور از آن‌ها خواست تا تحریم‌هایی را علیه برنامه موشکی ایران اعمال کنند و سپاه پاسداران را در فهرست سازمان‌های تروریستی…

پولیتیکو: آمریکا ورود اتباع ایرانی را ممنوع کرده است



اخبار,اخبار سیاست خارجی,ممنوعیت ورود ایرانیان به آمریکا
گمرک و حفاظت از مرزهای ایالات متحده طی دستوری خواستار ممنوعیت ورود اتباع ایرانی و برخی از کشورهای منطقه خاورمیانه به آمریکا شد.  

به گزارش ایرنا، تارنمای پولیتیکو روز پنجشنبه نوشت: طی نامه‌ای که اخیرا به دست ما رسیده است، گمرک و حفاظت از مرزهای ایالات متحده از افسران مرزی خود خواسته که از ورود اتباع ایرانی که برای اهداف ویژه به آمریکا سفر می‌کنند، خودداری کنند.  

 

در این سند به طور خاص از مأمورین خواسته شده است که زنان و مردان متولد بعد از ۱۹۶۱ و قبل از سال ۲۰۰۱ را با پیوندهایی از قبیل محل تولد، مسافرت یا تابعیت به ایران و لبنان هدف قرار دهند.  

 

پولیتیکو همچنین افشا می‌کند که از افسران مرزی آمریکا خواسته شده که هر ملیتی دیگر را که به ایران یا لبنان سفر کرده است، مورد توجه قرار دهند.  

 

پیش از این گمرک و حفاظت از مرزهای ایالات متحده در بیانیه‌ای تکذیب کرده بود که آنان طی دستوراتی از ورود برخی از اتباع ایرانی و کشورهای خاورمیانه خودداری می‌کنند.  

 

به دنبال ادامه روند بازداشت دانشجویان ایرانی در مرزهای ورودی آمریکا، یک دانشجوی ایرانی دانشگاه میشیگان روز دوشنبه در زمان ورود به خاک آمریکا بازداشت شد.  

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------