آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پایان پنجمین نشست کابینه جنگ اسرائیل درباره ایران

کابینه جنگ اسرائیل پنجمین نشست خود را درباره ایران به پایان رساند. به گزارش ایسنا، نشست روز سه‌شنبه کابینه جنگ اسرائیل درباره نحوه پاسخ به حمله تلافی‌جویانه ایران به…

پامپئو: کشورها باید از ایران فاصله بگیرند



اخبار,اخبار سیاست خارجی,پامپئو
وزیر امور خارجه آمریکا در مصاحبه‌ای که جمعه منتشرشده به تکرار ادعاها علیه ایران پرداخته و از کشورهای دنیا خواسته است از ایران فاصله بگیرند.

به گزارش فارس، «مایک پامپئو»، وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه‌ای بار دیگر به تکرار ادعاها علیه ایران پرداخته و از کشورها خواسته خودشان را از ایران دور کنند.

 

وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه‌ای با «سی‌بی‌ان‌نیوز» درباره اینکه دولت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا قصد انجام چه اقداماتی علیه ایران دارد گفت: «کاری که می‌خواهیم انجام دهیم گرد هم آوردن کشورهای سراسر دنیا است.»

 

وی در ادامه به بیانیه وزارت خارجه فرانسه برای مخالفت با اقدام ایران در قرار دادن ماهواره نظامی نور در مدار زمین اشاره کرد و گفت: «فرانسوی‌ها پنجشنبه بیانیه‌ای صادر کردند. آنها هم می‌دانند کاری که ایران انجام داد تا چه اندازه خطرناک و بی‌ثبات‌کننده است.»

 

وی در ادامه گفت: «اطمینان داریم کشورهای بیشتری قادر به درک چیزهایی خواهند شد که رئیس‌جمهور ترامپ بعد از روی کار آمدن آنها را درک کرد.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------