آخرین اخبار سیاست خارجی

پسر حمید نوری،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

پسر حمید نوری بازداشت شد

پسر حمید نوری در سوئد بازداشت شد. به گزارش دیده بان ایران، عطیه نوری، دختر حمید نوری شهروند بازداشت شده توسط سوئد از بازداشت برادرش (مجید نوری) توسط پلیس این کشور خبر…

پمپئو: اجازه نمی دهیم ایران تانک های چینی و سامانه های دفاع هوایی روسی بخرد/ ایران عامل درگیری در منطقه است نه اسرائیل و فلسطین



اخبار,اخبار سیاست خارجی,پمپئو
مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا بار دیگر به نوعی رویای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران را تکرار کرد.

به گزارش ایرنا، پمپئو درگفت و گو با شبکه رادیویی فرانس اینتر فرانسه مدعی شده است که امریکا اجازه نخواهد داد ایران تانک های چینی و سامانه های دفاع هوایی روسی بخرد.

 

او همچنین در حرف هایی مداخله جویانه در امور لبنان مدعی شد که واشنگتن اجازه فروش سلاح از سوی ایران به حزب الله لبنان و تخریب تلاش های امانوئل مکرون در این کشور را نخواهد داد.

 

پمپئو ضمن مداخله در امور فرانسه نیز گفته است اگر پاریس می خواهد که به حل بحران در لبنان کمک کند باید مسئله تسلیحاتی حزب الله لبنان را مورد توجه قرار دهد.

 

ایران عامل درگیری در منطقه است نه اسرائیل و فلسطین

 «مایک پامپئو»، وزیر خارجه آمریکا امروز سه‌شنبه در نشستی در اندیشکده شورای آتلانتیک مدعی شد که درگیری میان اسرائیل و فلسطین عامل بی‌ثباتی در منطقه نبوده است.

 

پامپئو مدعی شد: «اصلی‌ترین نیروی بی‌ثبات‌کننده در خاورمیانه درگیری میان اسرائیل و فلسطینی‌ها نبود، بلکه تهدید ناشی از برنامه‌های برون‌مرزی رژیم ایران بود.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------