آخرین اخبار سیاست خارجی

پسر حمید نوری،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

پسر حمید نوری بازداشت شد

پسر حمید نوری در سوئد بازداشت شد. به گزارش دیده بان ایران، عطیه نوری، دختر حمید نوری شهروند بازداشت شده توسط سوئد از بازداشت برادرش (مجید نوری) توسط پلیس این کشور خبر…

آمریکا: ایران برجام را نقض کرد/ به دنبال توافق جدیدی هستیم



اخبار,اخبار سیاست خارجی,ایران و آمریکا
سخنگوی منطقه‌ای وزارت خارجه آمریکا با اتهام‌زنی به ایران و بهانه‌تراشی برای خروج آمریکا از برنامه‌ جامع اقدام مشترک (برجام) گفت که دولت آمریکا به دنبال برنامه بهتری از توافق پیشین است.

به گزارش فارس، «جرالد گریفیت» سخنگوی منطقه‌ای وزارت خارجه آمریکا در گفت‌و‌گو با شبکه سعودی «الحدث»‌ ایران را به نقض برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) متهم کرد.

 

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اظهارات خود ضمن بهانه‌تراشی برای خروج آمریکا از برجام برجام را شکست‌خورده توصیف کرد و مدعی شد که توافق هسته‌ای به این علت شکست خورده است که ایران از فعالیت‌های خود دست برنداشت و به همین دلیل دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا از این طرح خارج شد.

 

او در حالی مدعی است که ایران سبب شکست برجام شده که طبق گزارش‌های  متوالی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، تهران به تمام تعهدات خود در برجام عمل کرده است.

 

جرالد گریفیت در ادامه اظهاراتش با «باطل» خواندن توافق هسته‌ای گفت که دولت ترامپ در تلاش است توافقی «جدید» و «فراگیر» ایجاد کند که تمام آنچه او فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده ایران خواند، مد نظر قرار می‌دهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------